زیرنویس فیلم Yellow Flowers on the Green Grass (2015)

نام فارسی فیلم : گلهای زرد روی چمن سبز (2015)

7.4
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Victor Vũ
  • سال انتشار :   2015
  • محصول کشور :   Vietnam
  • بازیگران :   Thinh Vinh-  Khang Trong-  Lam Thanh My

خلاصه فارسی

داستان بلوغ در حومه ویتنام در اواخر دهه 1980 اتفاق میافتد و از نگاه پسری 12 ساله به نام تیو روایت میشود. تیو و برادر کوچکترش توونگ به اشتراک می گذارند و همه چیز را با هم انجام می دهند. روزهای آنها مانند یک سفر عجیب و غریب و خنده دار پر از معصومیت، شگفتی، سردرگمی و ماجراهای کنجکاو است. توونگ اعتماد برادر بزرگترش را بت می داند و دائماً برای تأیید او تلاش می کند. اما در واقع، «اعتماد بیش از حد» تیو برای جبران ناامنی های شدید او است. تیو دائماً به برادر کوچکترش حسادت میکند، وقتی صحبت از نمرات، استعداد و محبت دختر همسایه، مون میشود. این منجر به یک عمل خشونت آمیز می شود که توونگ را فلج و در بستر می گذارد. تیو در کنار آمدن با وجدان خود تلاش می کند تا خود را نجات دهد و معنای واقعی برادری را کشف کند.


خلاصه انگلیسی

A coming of age story set in the Vietnamese countryside during the late 1980s, as told through the eyes of a 12 year old boy named Thieu. Thieu and his younger brother Tuong share and do everything together. Their days unfold like a whimsical and comical journey filled with innocence, wonder, confusion and curious adventures. Tuong idolizes his older brother’s confidence and constantly strives for his approval. But in fact, Thieu’s “over-confidence” is to compensate for his overwhelming insecurities. Thieu is constantly jealous of his younger brother when it comes to grades, talent and affection from the girl next door, Moon. This leads to an act of violence which leaves Tuong paralyzed and bedridden. In coming to terms with his own conscience, Thieu attempts to redeem himself and discovers the true meaning of brotherhood.


این فیلم با نام تجاری Yellow Flowers on the Green Grass محصول کشور Vietnam است.به کارگردانی Victor Vũ و بازیگرانی چون Thinh Vinh,Khang Trong,Lam Thanh My در ژانر درام در سال 2015 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hard Miles

6.8   - IMDB

یک مددکار اجتماعی با اراده در یک زندان جوانان تیم دوچرخه سواری از محکومان نوجوان را گرد هم می آورد و آنها را به یک سواری 1000 مایلی متحول می کند. با الهام از زندگی گرگ تاونسند و تیم دوچرخه سواری آکادمی Ridgeview. این داستان این است که چگونه این مردان جوان آشفته ابزار دیگری پیدا کردند.