زیرنویس فیلم Wolf Hound (2022)

نام فارسی فیلم : گرگ هاند (2022)

3.8
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی جنگی
  • کارگردان :   Michael B. Chait
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   James Maslow-  Trevor Donovan-  John Turk

خلاصه فارسی

فیلم Wolf Hound با الهام از واحد عملیات ویژه آلمانی واقعی KG 200 که هواپیماهای متفقین را به عنوان اسب تروا سرنگون، تعمیر و به پرواز درآورد، در فرانسه تحت اشغال آلمان در سال 1944 می گذرد و به دنبال اقدامات جسورانه کاپیتان خلبان جنگنده یهودی-آمریکایی است. دیوید هولدن هولدن که در پشت خطوط دشمن کمین کرده است، باید یک خدمه اسیر شده B-17 Flying Fortress را نجات دهد، از دشمن ظالمی که در هر مرحله او را تعقیب می کند فرار کند و نقشه ای را که می تواند به طور کامل نتیجه جنگ جهانی دوم را تغییر دهد، خنثی کند.


خلاصه انگلیسی

Inspired by the real-life German special operations unit KG 200 that shot down, repaired, and flew Allied aircraft as Trojan horses, 'Wolf Hound' takes place in 1944 German-occupied France and follows the daring exploits of Jewish-American fighter pilot Captain David Holden. Ambushed behind enemy lines, Holden must rescue a captured B-17 Flying Fortress crew, evade a ruthless enemy stalking him at every turn, and foil a plot that could completely alter the outcome of World War II.


این فیلم با نام تجاری Wolf Hound محصول کشور United States است.به کارگردانی Michael B. Chait و بازیگرانی چون James Maslow,Trevor Donovan,John Turk در ژانر اکشن,ماجراجویی,جنگی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.