زیرنویس فیلم When We Are Born (2021)

نام فارسی فیلم : وقتی به دنیا می آییم (2021)

7.1
  • ژانر :  
  • کارگردان :   Vincent Moon
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Iceland
  • بازیگران :   Ólafur Arnalds-  Sandrayati Fay

خلاصه فارسی

WHEN WE ARE BORN یک فیلم منحصر به فرد با اجرای زنده است که داستانی لمس کننده و کاملاً انسانی را بر اساس بخشی از زندگی الافور روایت می کند. این فیلم که در تابستان 2020 در ایسلند فیلمبرداری شده است، مشارکت یک گروه خلاق بی نظیر از جمله طراح رقص پیشگام Erna Ómarsdóttir، شرکت رقص ایسلند و فیلمبردار ثور الیسون را به نمایش می گذارد. موسیقی این فیلم بر اساس آلبوم جدید الافور به نام «نوعی صلح» است که مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و به صورت زنده در صحنه فیلمبرداری اجرا و ضبط شد، که نشان دهنده یک گفتگوی سینمایی ثابت بین تصویر و موسیقی است. دید سینمایی صمیمی وینسنت مون این دنیای استعاری لایهای را زنده میکند، زیرا میبینیم که موسیقی الافور در اطراف او از طریق طراحی صحنه، نورپردازی و رقص تجلی و نماد شده است. از طریق مضامین آیینها، روابط و کاوش در مناظر درونی ما، این فیلمی است که بر چگونگی حرکت همه ما به جلو متمرکز است.


خلاصه انگلیسی

WHEN WE ARE BORN is a unique live performance film that tells a touching and thoroughly human story based in part on Ólafur’s life. Filmed on location in Iceland in summer 2020, it features the contributions of an unparalleled creative collective including ground-breaking choreographer Erna Ómarsdóttir, the Iceland Dance Company and cinematographer Thor Eliasson. The music in the film builds upon Ólafur’s critically praised new album ‘some kind of peace’ and was performed and recorded live on set, representing a constant cinematic conversation between picture and music. Vincent Moon’s intimate cinematic vision brings this layered metaphorical world to life as we see Ólafur’s music manifested and symbolised all around him through set design, lighting and dance. Through themes of rituals, relationships and exploration of our inner landscapes, this is a film focused on how we all move forward.


این فیلم با نام تجاری When We Are Born محصول کشور Iceland است.به کارگردانی Vincent Moon و بازیگرانی چون Ólafur Arnalds,Sandrayati Fay در ژانر , در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم This Is Me Now

7.4   - IMDB

بازتابی صمیمی، خارقالعاده و روایت محور از سفر جنیفر لوپز برای خوددرمانی و عشق به خود در دنیایی غوطهور که در آن موسیقی و تصاویر بصری در هم تنیده شدهاند و چالشهای پیش رو و پیروزیهای به دست آمده را آشکار میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kids Are Growing Up

6.8   - IMDB

لحظه ای در زمان برای موزیسین The Kid Laroi در حالی که او وارد دوران بزرگسالی می شود، در مسیر شهرت، مبارزات سلامت روان، اولین عشق و مرگ مربی خود Juice WRLD.

زیر‌نویس فارسی فیلم Return to Reason: Four Films by Man Ray

7.2   - IMDB

غوطه ور شدن در دنیای سورئال و رویایی نقاش، عکاس و فیلمساز Man Ray (1890-1976)، یکی از پرکارترین هنرمندان تجسمی آمریکایی، از طریق چهار فیلم کوتاه خود که توسط موسیقی جوی SQÜRL زنده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Press Play

5.5   - IMDB

لورا و هریسون عاشقانهای عالی دارند که بر اساس عشق مشترک به موسیقی بنا شده است. پس از یک تصادف مرگبار، لورا این فرصت را پیدا می کند که عشق زندگی خود را نجات دهد، زمانی که متوجه می شود که میکس آنها می تواند او را در زمان به عقب برگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Promises

5.3   - IMDB

در شرق اوکراین، سفر صمیمی و قهرمانانه به مقاومت در برابر تهاجم روسیه را دنبال کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Please Hold

7.2   - IMDB

زندگی یک مرد جوان به طور ناگهانی و غیرقابل توضیحی از مسیر خارج میشود، زیرا او خود را در دام «عدالت» خودکار میبیند.