زیرنویس فیلم War Game (2024)

نام فارسی فیلم : بازی جنگ (2024)

5.8
  • ژانر :   مستند دلهره آور
  • کارگردان :   Jesse Moss Tony Gerber
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United States Canada
  • بازیگران :   Steve Bullock-  Wesley Clark-  Heidi Heitkamp

خلاصه فارسی

یک گروه دو حزبی متشکل از سیاستگذاران دفاعی، اطلاعاتی و منتخب ایالات متحده که شامل پنج دولت ریاست جمهوری هستند، در یک تمرین نقش آفرینی بدون فیلمنامه شرکت می کنند که در آن با یک کودتای سیاسی که توسط اعضای سرکش ارتش ایالات متحده حمایت می شود، در پی انتخابات ریاست جمهوری مناقشه برانگیز مقابله می کنند.


خلاصه انگلیسی

A bipartisan group of U.S. defense, intelligence, and elected policymakers spanning five presidential administrations participate in an unscripted role-play exercise in which they confront a political coup backed by rogue members of the U.S. military, in the wake of a contested presidential election.


این فیلم با نام تجاری War Game محصول کشور United States,Canada است.به کارگردانی Jesse Moss,Tony Gerber و بازیگرانی چون Steve Bullock,Wesley Clark,Heidi Heitkamp در ژانر مستند,دلهره آور در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.