زیرنویس فیلم Tom and Jerry: Cowboy Up! (2022)

نام فارسی فیلم : تام و جری: کابوی بالا! (2022)

5.1
  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی کمدی
  • کارگردان :   Darrell Van Citters
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   George Ackles-  Sean Burgos-  Trevor Devall

خلاصه فارسی

این بار، رقبا برای کمک به یک دختر گاوچران و برادرش با هم متحد می شوند تا خانه خود را از دست یک زمین خوار حریص نجات دهند و آنها به کمک نیاز دارند! سه برادرزاده جری همگی آماده عمل هستند و تام در حال جمع آوری سگ های دشتی است. اما آیا گروهی از شرورها می توانند یک ناامید فریبکار را که مصمم به فریب دختری در پریشانی است، شکست دهند؟ مهم نیست که با تام و جری در زین چه اتفاقی میافتد، زمان بسیار خوبی خواهد بود!


خلاصه انگلیسی

This time, the rivals team up to help a cowgirl and her brother save their homestead from a greedy land-grabber, and they’re going to need some help! Jerry’s three precocious nephews are all ready for action, and Tom is rounding up a posse of prairie dogs. But can a ragtag band of varmints defeat a deceitful desperado determined to deceive a damsel in distress? No matter what happens with Tom and Jerry in the saddle, it’ll be a rootin’ tootin’ good time!


این فیلم با نام تجاری Tom and Jerry: Cowboy Up! محصول کشور United States است.به کارگردانی Darrell Van Citters و بازیگرانی چون George Ackles,Sean Burgos,Trevor Devall در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.