زیرنویس فیلم The Wedding Veil Expectations (2023)

نام فارسی فیلم : انتظارات حجاب عروسی (2023)

6.7
  • ژانر :   داستان عاشقانه
  • کارگردان :   Peter Benson
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   Canada United States
  • بازیگران :   Lacey Chabert-  Karen Kruper-  Barry W Levy

خلاصه فارسی

اوری و پیتر سعی میکنند در حین بازسازی خانه قدیمیای که خریدهاند و کارهای شعبدهبازی میکنند، عاشقانه را زنده نگه دارند، اما وقتی اخباری را دریافت میکنند که انتظارش را داشتند، همهچیز چشمانداز جدیدی پیدا میکند.


خلاصه انگلیسی

Avery and Peter try to keep the romance alive while renovating the old house they bought and juggling work, but everything takes on a new perspective when they get some news they’ve been hoping for.


این فیلم با نام تجاری The Wedding Veil Expectations محصول کشور Canada,United States است.به کارگردانی Peter Benson و بازیگرانی چون Lacey Chabert,Karen Kruper,Barry W Levy در ژانر داستان عاشقانه در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Scottish Love Scheme

6.3   - IMDB

لیلی با مادرش به اسکاتلند سفر می کند و با لوگان، دوست خانوادگی دوران کودکی، دوباره ارتباط برقرار می کند. بدون اینکه لیلی و لوگان بدانند، مادران مداخله گر آنها نقشه ای برای راه اندازی آنها در نظر گرفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Disconnect: The Wedding Planner

4   - IMDB

پس از اینکه قربانی یک کلاهبرداری می شود، یک مرد ناامید در حالی که سعی می کند یک عروسی مجلل برای یک سرمایه گذار مهم برنامه ریزی کند، با ساعت مسابقه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love in Glacier National: A National Park Romance

6.1   - IMDB

جرقهها زمانی به پرواز در میآیند که هانا، یک متخصص در پیشبینی بهمن، فناوری جدید خود را به پارک ملی Glacier میآورد و مدیر بخش نجات کوهستان، که بیشتر به شهود و عقل سلیم تکیه میکند، با فشار مواجه میشود. رویکرد دوگانه آنها چیزی بیش از پیش بینی را در قلب آنها به ارمغان می آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seal of Desire

4.2   - IMDB

یک روانشناس جذاب که در زوج درمانی تخصص دارد از مهارت های شهودی خود برای افشای همسران خیانتکار و اغوای همسران دلشکسته آنها استفاده می کند. اما بازیکن وقتی با زنی ملاقات می کند که می تواند او را در بازی خودش شکست دهد، تبدیل به یک پیاده می شود و خطوط بین عشق و اعتماد، اشتیاق و وسواس مبهم می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gabriel's Rapture: Part Two

5.7   - IMDB

در پنجمین قسمت از مجموعه دوزخ گابریل، شادی گابریل و جولیا توسط یک دانشجوی توطئه گر و سیاست دانشگاهی تهدید می شود. آیا وقتی گابریل با مدیریت دانشگاه مواجه می شود، تسلیم سرنوشت دانته می شود؟ یا او برای حفظ جولیا، بئاتریس خود، برای همیشه مبارزه خواهد کرد؟