زیرنویس فیلم The Rideshare Killer (2022)

نام فارسی فیلم : قاتل رایدشیر (2022)

4.2
  • ژانر :   وحشت دلهره آور
  • کارگردان :   Ashley Scott Meyers
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Tuesday Knight-  Victoria De Mare-  Croix Provence

خلاصه فارسی

مدیر عامل زن جوان یک برنامه جدید اشتراک گذاری سواری باید یک قاتل سریالی را که از این برنامه برای جذب قربانیان به داخل ماشینش استفاده می کند، متوقف کند.


خلاصه انگلیسی

The young female CEO of a new ridesharing app must stop a serial killer who's using the app to lure victims into his car.


این فیلم با نام تجاری The Rideshare Killer محصول کشور United States است.به کارگردانی Ashley Scott Meyers و بازیگرانی چون Tuesday Knight,Victoria De Mare,Croix Provence در ژانر وحشت,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Valley

2.6   - IMDB

آخر هفته اسکی یک زوج تازه نامزد به طرز وحشتناکی خراب می شود، زمانی که یک مهمان غیرمنتظره از راه می رسد و نیروهای تاریک ماوراء طبیعی خانه شروع به افزایش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم H P Lovecraft's the Old Ones

3.5   - IMDB

در سال 1930، ناخدای دریایی راسل مارش نور را دید و به مدت 93 سال بدن او متعلق به خودش نبود. او که یک پیرمرد بزرگ در آن زندگی می کرد، اعمال غیرقابل توصیفی را به نام نظم باطنی داگون انجام داد. اکنون آزاد است، او در جستجوی راهی برای بازگشت به گذشته برای معکوس کردن وحشت های آفریده شده بر جهان است. اما فرقه نقشههای دیگری دارد و برای نابودی او دست از کار نمیکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم You'll Never Find Me

5.8   - IMDB

پاتریک، ساکن عجیب و غریب و تنها، در یک خانه متحرک در پشت یک کاروان پارک دور افتاده زندگی می کند. پس از طوفان شدید رعد و برق، یک زن جوان مرموز در خانه او ظاهر می شود و به دنبال پناهگاهی از آب و هوا است. هر چه شب طولانی تر می شود و زن جوان بیشتر در مورد پاتریک کشف می کند، ترک کردن برای او دشوارتر می شود. به زودی او شروع به زیر سوال بردن مقاصد پاتریک می کند، در حالی که پاتریک شروع به زیر سوال بردن تسلط خود بر واقعیت می کند…

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Island of the Dolls 2

3.3   - IMDB

اینفلوئنسرها به جزیره اسرارآمیز عروسکها میروند، اما سانتانا، یک روح بدخواه که در داخل یک عروسک فوقالعاده قدرتمند به دام افتاده است، شکار میشوند. در مبارزه برای بقا، آنها متوجه می شوند که سانتانا تا زمانی که میزبان انسان کامل خود را پیدا نکند متوقف نخواهد شد، در حالی که متوجه می شوند که او تنها خطر نیست…