زیرنویس فیلم The Quarry (2022)

نام فارسی فیلم : سنگ معدن (2022)

8.2
  • ژانر :   رمز و راز دلهره آور
  • کارگردان :   Scott Teems
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Shea Whigham-  Michael Shannon-  Catalina Sandino Moreno

خلاصه فارسی

یک دریفت (شی ویگام) یک واعظ دوره گرد را می کشد و جای او را در کلیسایی در شهر کوچک می گیرد، اما رئیس پلیس (مایکل شانون) به بازی ناپسند مشکوک می شود.


خلاصه انگلیسی

A drifter (Shea Whigham) kills a traveling preacher and takes his place at a small-town church, but the police chief (Michael Shannon) suspects foul play.


این فیلم با نام تجاری The Quarry محصول کشور United States است.به کارگردانی Scott Teems و بازیگرانی چون Shea Whigham,Michael Shannon,Catalina Sandino Moreno در ژانر ,رمز و راز,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Painter

4.6   - IMDB

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش قرار گرفته و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد در یک بازی بقای پرمخاطره پشت سر گذاشته است تکیه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bastard Sons

4.8   - IMDB

با کشته شدن پدر وینسنت دامیانو، رئیس خانواده، زندگی گروهی از تبهکاران سازمان یافته مختل می شود. برادران «حرامزاده» وینسنت، گروهی از روحهای یتیمی که او با هم بزرگ کرده است، تصور میکنند که چه کسی پدرشان را کشته است... شریک زندگیاش رم. حرامزاده ها در تلاشی شجاعانه و حساب شده برای به دست آوردن دوباره تجارت و انتقام گرفتن از رم، جنگی همه جانبه را برای بدست آوردن پوند گوشت خود به راه می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم From the Ashes

2   - IMDB

زنی که به خاطر جنایت شوهرش زندانی می شود، متوجه می شود که تنها راه نجاتش حل معماهای گذشته مرموزش است.

زیر‌نویس فارسی فیلم True Justice: Family Ties

6.3   - IMDB

یک دانشجوی دانشکده حقوق با کمک دوستانش تصمیم می گیرد تا ثابت کند برادرش به اشتباه محکوم شده است. تنها راه برای پاک کردن نام او، یافتن قاتل واقعی است، اما هر چه نزدیکتر میشوند، خطر همه آنها بیشتر میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Husband's Seven Wives

5.2   - IMDB

مگی از ملاقات با زنی که همچنین ادعا می کند با همسرش آلن ازدواج کرده است، وحشت می کند. دشمنان در ابتدا، به زودی شبکهای از دروغها را پیرامون آلن و همسران زیادی که قبلاً از او گرفته بود، کشف میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم La Confesión

2   - IMDB

یک کشیش کاتولیک در مونت بلو، السالوادور، یک اتاق عمل مخفی در داخل کلیسا ایجاد کرده است تا اعضای انسانی افراد ربوده شده را بیرون بکشد و آنها را در بازار سیاه بفروشد.