زیرنویس فیلم The Pirates: The Last Royal Treasure (2022)

نام فارسی فیلم : دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (2022)

  • ژانر :   اکشن ماجراجویی
  • کارگردان :   Kim Joung-hoon
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   South Korea
  • بازیگران :   Kang Ha-Neul-  Jason Her-  Han Hyo-joo

خلاصه فارسی

یک خدمه شجاع از دزدان دریایی و راهزنان چوسون با آب های طوفانی، سرنخ های گیج کننده و رقبای ستیزه جو در جستجوی طلای سلطنتی گم شده در دریا می جنگند.


خلاصه انگلیسی

A gutsy crew of Joseon pirates and bandits battle stormy waters, puzzling clues and militant rivals in search of royal gold lost at sea.


این فیلم با نام تجاری The Pirates: The Last Royal Treasure محصول کشور South Korea است.به کارگردانی Kim Joung-hoon و بازیگرانی چون Kang Ha-Neul,Jason Her,Han Hyo-joo در ژانر اکشن,ماجراجویی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.