زیرنویس فیلم The Phantom of the Open (2022)

نام فارسی فیلم : شبح باز (2022)

7.3
  • ژانر :   کمدی درام ورزشی
  • کارگردان :   Craig Roberts
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Mark Rylance-  Ian Porter-  Tommy Fallon

خلاصه فارسی

موریس فلیتکرافت، یک رویاپرداز و خوشبین بی امان، موفق شد در سال 1976 به مسابقات مقدماتی مسابقات گلف آزاد بریتانیا راه پیدا کند و متعاقباً بدترین دور در تاریخ آزاد را انجام داد و در این روند تبدیل به یک قهرمان فولکلور شد.


خلاصه انگلیسی

Maurice Flitcroft, a dreamer and unrelenting optimist, managed to gain entry to The British Open Golf Championship qualifying in 1976 and subsequently shot the worst round in Open history, becoming a folk hero in the process.


این فیلم با نام تجاری The Phantom of the Open محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Craig Roberts و بازیگرانی چون Mark Rylance,Ian Porter,Tommy Fallon در ژانر کمدی,درام,ورزشی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Founders Day

4.6   - IMDB

در روزهای منتهی به انتخابات شدید شهرداری، یک شهر کوچک با یک سری قتل های شوم تکان می خورد.