زیرنویس فیلم The New 8-bit Heroes (2016)

نام فارسی فیلم : قهرمانان 8 بیتی جدید (2016)

6.3
  • ژانر :   مستند
  • کارگردان :   Joseph Granato IV
  • سال انتشار :   2016
  • محصول کشور :   United States Canada United Kingdom
  • بازیگران :   Dain Anderson-  Derek Andrews-  Piers Anthony

خلاصه فارسی

The New 8-Bit Heroes پس از کشف تصاویر دوران کودکی یک بازی پیشنهادی برای سیستم اصلی سرگرمی نینتندو آغاز شد. گراناتو و تیمش در تلاشی با خلاقان دیگر، شروع به تقویت مهارتهای خود کردند تا جاهطلبی رها شده توسعه یک بازی کاملاً جدید مبتنی بر کارتریج برای کنسول 30 ساله را محقق کنند. آنچه که به عنوان یک پروژه جدید در مورد ساخت یک بازی ویدیویی شروع شد، به سرعت به تجزیه و تحلیل مربوط به جاه طلبی های ریخته شده در دوران جوانی ما و بررسی این که وقتی آنها را به زندگی بزرگسالان خود تزریق می کنیم چه اتفاقی می افتد تغییر می کند.


خلاصه انگلیسی

The New 8-Bit Heroes began after discovering childhood illustrations of a proposed game for the original Nintendo Entertainment System. Embarking on a quest with fellow creatives, Granato and his team set out to retrofit their skills to realize the abandoned ambition of developing a brand new, cartridge based game for the 30 year old console. What began as a novelty project about making a video game quickly shifts into an analysis of the relevance of the ambitions shed in our youth and an examination of what happens when we inject them into our adult lives.


این فیلم با نام تجاری The New 8-bit Heroes محصول کشور United States,Canada,United Kingdom است.به کارگردانی Joseph Granato IV و بازیگرانی چون Dain Anderson,Derek Andrews,Piers Anthony در ژانر مستند در سال 2016 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Climate: The Movie

7.2   - IMDB

«اقلیم: فیلم» دیدگاه متفاوتی را در مورد بحث تغییرات آب و هوایی برجسته می کند و توسط دانشمندانی که اعلامیه جهانی آب و هوای کلینتل را امضا کرده اند، حمایت می شود. این گروه از پژوهشگران به دنبال ارائه روایتی بدیل در مواجهه با گفتمان غالب هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Becoming Immortal

8.5   - IMDB

بری وات یکی از مورد احترام ترین و مرموزترین شخصیت های تاریخ WWE است. داستان پشت آن شخصیت و خود مرد، ویندهام روتوندا، هرگز مستند نشده است. داستان الهامبخش ویندهام روتوندا با استفاده از مصاحبههایی که قبلاً دیده نشده بود و فیلمهای اختصاصی پشت صحنه آشکار میشود. این مستند تاریخچه اوج باورنکردنی ویندهام به شهرت جهانی به عنوان یک سوپراستار دبلیو دبلیو ای و مبارزات و موفقیتهایی است که با خلاقیت به وجود آمده است.