زیرنویس فیلم The Match-Stick Flame 2: Lunada Bay (2023)

نام فارسی فیلم : شعله چوب کبریت ۲ : خلیج لونادا (2023)

5.2
  • ژانر :   جنایت دلهره آور اکشن
  • کارگردان :   Craig Robert Bruss
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Craig Robert Bruss-  Alex Hramakouski-  Vineeta Prasad

خلاصه فارسی

دالتون پس از یک سال مخفی شدن به دلیل مرگ پدرش مچ استیک به رانچو پالو وردس، کالیفرنیا باز می گردد. Match-Stick توسط رهبر تریاد آقای تانگ شکار و کشته شد. دالتون از PTSD رنج می برد که یک سرباز کهنه سرباز نیروی دریایی در "جنگ علیه ترور" است و او سعی می کند مکانیسم های مقابله ای برای مقابله با PTSD خود بیابد. دالتون متوجه می شود که یک برادر ناتنی دارد که اوباش هالیوود را اداره می کند. مامور DEA پراساد دالتون را استخدام می کند تا مخفیانه وارد باند موج سواری خلیج لونادا شود تا بفهمد چه کسی داروی Galaxy را تامین می کند. اکشن و درام خانوادگی زیادی وجود دارد.


خلاصه انگلیسی

Dalton returns to Rancho Palos Verdes, CA after hiding out for a year due to his father Match-Stick’s death. Match-Stick was hunted down and killed by the Triad leader Mr. Tang. Dalton suffers with PTSD from being a Navy Seal Veteran in the ‘War On Terror’ and he tries to come up with coping mechanisms to deal with his PTSD. Dalton finds out he has a half brother out of wedlock who takes over the Hollywood Mob. DEA Agent Prasad recruits Dalton to go undercover into the Lunada Bay surfing gang to find out who’s supplying the drug Galaxy. There’s plenty of action and family drama.


این فیلم با نام تجاری The Match-Stick Flame 2: Lunada Bay محصول کشور United States است.به کارگردانی Craig Robert Bruss و بازیگرانی چون Craig Robert Bruss,Alex Hramakouski,Vineeta Prasad در ژانر جنایت,دلهره آور,اکشن در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟