زیرنویس فیلم The Lost Girls (2022)

نام فارسی فیلم : دختران گمشده (2022)

2.8
  • ژانر :   درام فانتزی
  • کارگردان :   Livia De Paolis
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Louis Partridge-  Joely Richardson-  Vanessa Redgrave

خلاصه فارسی

The Lost Girls با الهام از داستان کلاسیک پیتر پن، چهار نسل از زنان عزیز را روایت میکند که در عواقب ماجراجوییهای خود با پیتر پن در نورلند مبارزه میکنند. مانند مادربزرگش و مادرش جین قبل از او، وندی باید از چنگ پان و قولی که او شدیداً میخواهد او را نگه دارد بگریزد. همانطور که دخترش بری وارد مدار پیتر می شود، وندی باید برای حفظ رابطه خود با دخترش بجنگد و در عین حال میراث او را آشتی دهد.


خلاصه انگلیسی

Inspired by the classic tale of Peter Pan, The Lost Girls chronicles four generations of Darling women as they struggle in the aftermath of their adventures with Peter Pan in Neverland. Like her grandmother and her mother Jane before her, Wendy must escape Pan’s hold on her and the promise he desperately wants her to keep. As her daughter Berry comes into Peter’s orbit, Wendy must fight to save her relationship with her daughter while reconciling her legacy.


این فیلم با نام تجاری The Lost Girls محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Livia De Paolis و بازیگرانی چون Louis Partridge,Joely Richardson,Vanessa Redgrave در ژانر درام,فانتزی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم After Blue

5.5   - IMDB

در آینده ای دور، در یک سیاره وحشی، نوجوان تنها راکسی یک جنایتکار مدفون در شن ها را آزاد می کند. پس از آزادی، زن دوباره شروع به گسترش ترس و مرگ می کند. راکسی و مادرش زورا مسئول شناخته می شوند، از جامعه خود تبعید شده و محکوم به ردیابی قاتل هستند. بنابراین، آنها شروع به پرسه زدن در قلمروهای خارق العاده و طیفی بهشت ​​کثیف خود می کنند.