زیرنویس فیلم The Lair (2023)

نام فارسی فیلم : لانه (2023)

  • ژانر :   اکشن وحشت
  • کارگردان :   Neil Marshall
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Jonathan Howard-  Charlotte Kirk-  Jamie Bamber

خلاصه فارسی

خلبان نیروی هوایی سلطنتی، ستوان کیت سینکلر در آخرین ماموریت پرواز خود است که جت او بر فراز یکی از خطرناک ترین پایگاه های شورشیان در افغانستان سرنگون می شود. او به پناهگاه متروکه زیرزمینی پناه می برد که در آن موجودات مرگبار ساخته دست بشر به نام Ravagers - نیمه انسان، نیمه بیگانه و تشنه گوشت انسان - بیدار می شوند.


خلاصه انگلیسی

Royal Air Force pilot Lt. Kate Sinclair is on her final flight mission when her jet is shot down over one of the most dangerous rebel strongholds in Afghanistan. She finds refuge in an abandoned underground bunker where deadly man-made creatures known as Ravagers — half-human, half-alien, and hungry for human flesh — are awakened.


این فیلم با نام تجاری The Lair محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Neil Marshall و بازیگرانی چون Jonathan Howard,Charlotte Kirk,Jamie Bamber در ژانر اکشن,وحشت در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lift

5.5   - IMDB

یک خدمه سرقت بین المللی به رهبری سایروس ویتاکر برای بلند کردن 500 میلیون دلار طلا از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 40000 پایی رقابت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One

6   - IMDB

مرگ در راه است. بدتر از مرگ: فراموشی. نه فقط برای زمین ما، بلکه برای همه، همه جا، در هر کیهانی! در برابر این نابودی نهایی، مانیتور مرموز بزرگترین تیم ابر قهرمانان را گرد هم آورده است. اما قدرت ترکیبی سوپرمن، واندر وومن، بتمن، فلش، گرین لنترن و صدها ابرقهرمان از چندین زمین حتی برای نجات تمام واقعیت از یک آرماگدون ضد ماده غیرقابل توقف، چه می تواند انجام دهد؟!

زیر‌نویس فارسی فیلم Roadkill

3.4   - IMDB

انتقام سوار بر جاده باز می شود زمانی که یک زن جوان که به تنهایی سفر می کند، با یک دریفت مرتد روبرو می شود و در نهایت برای زندگی خود به مبارزه می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lost Phoenix

5.2   - IMDB

یک فرد مبتلا به فراموشی در سال 2020 از کما بیدار می شود. با دنیا در لبه پرتگاه، و دشمنان قدیمی او را نادیده می گیرند، جستجوی او برای حقیقت ممکن است به قیمت جانش تمام شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sixty Minutes

5.7   - IMDB

یک مبارز هنرهای رزمی مختلط که ناامید از حفظ حضانت دخترش است، یک مسابقه بزرگ را رها می کند و برای شرکت در جشن تولد او در سراسر برلین می دود.