زیرنویس فیلم The Image You Missed (2018)

نام فارسی فیلم : تصویری که از دست دادید (2018)

6.6
  • ژانر :   مستند زندگینامه داستانی
  • کارگردان :   Donal Foreman
  • سال انتشار :   2018
  • محصول کشور :   Ireland United Kingdom France
  • بازیگران :   Gerry Adams-  Dónal Foreman-  Arthur MacCaig

خلاصه فارسی

یک فیلمساز ایرلندی از طریق آرشیو دهها ساله مککیگ از درگیریها در ایرلند شمالی، با میراث پدر جداشدهاش، مستندساز فقید، آرتور مککیگ دست و پنجه نرم میکند. با تکیه بر بیش از 30 سال فیلم منحصر به فرد و هرگز دیده نشده، "تصویر شما از دست رفته" یک فیلم مقاله تجربی است که تاریخچه "مشکلات" ایرلند شمالی را با داستان جستجوی پسری برای پدرش در هم می آمیزد. در این روند، فیلم یک رویارویی صریح بین دو فیلمساز متولد شده در لحظات مختلف سیاسی ایجاد می کند و تجربیات متضاد آنها از ناسیونالیسم ایرلندی، نقش تصاویر در مبارزات اجتماعی و ادعاهای متضاد مسئولیت شخصی و سیاسی را آشکار می کند.


خلاصه انگلیسی

An Irish filmmaker grapples with the legacy of his estranged father, the late documentarian Arthur MacCaig, through MacCaig's decades-spanning archive of the conflict in Northern Ireland. Drawing on over 30 years of unique and never-seen-before footage, 'The Image You Missed' is an experimental essay film that weaves together a history of the Northern Irish 'Troubles' with the story of a son's search for his father. In the process, the film creates a candid encounter between two filmmakers born into different political moments, revealing their contrasting experiences of Irish nationalism, the role of images in social struggle, and the competing claims of personal and political responsibility.


این فیلم با نام تجاری The Image You Missed محصول کشور Ireland,United Kingdom,France است.به کارگردانی Donal Foreman و بازیگرانی چون Gerry Adams,Dónal Foreman,Arthur MacCaig در ژانر مستند,زندگینامه,داستانی در سال 2018 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bitconned

6.5   - IMDB

در این مستند جنایت واقعی، سه مرد از بازار آزاد ارزهای دیجیتال برای کلاهبرداری میلیونها نفر از سرمایهگذاران سوء استفاده میکنند و از شیوههای زندگی تجملاتی سرمایهگذاری میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dog Gone

6.1   - IMDB

وقتی سگ محبوبش ناپدید می شود، مرد جوانی با والدینش به جستجوی باورنکردنی می پردازد تا او را پیدا کند و به او داروهای نجات بخش بدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Someone Lives Here

7.8   - IMDB

تواریخ داستان دیوید و جالوت امروزی در میان بحران مسکن در آمریکای شمالی. در طول همهگیری، خلیل سیو رایت، نجار جوان تورنتویی، پناهگاههایی برای افراد بیخانمان میسازد که در زمستان بیرون هستند. اقدامات او تحسین بین المللی را برانگیخت، اما مخالفت سرسخت دولت شهر را نیز برانگیخت و روایتی قانع کننده را در پس زمینه چالش های اجتماعی و مقاومت دولتی به تصویر کشید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Haunting of Bloody Tower

3.7   - IMDB

دو شاهزاده که توسط ریچارد سوم در برج خونین در برج لندن زندانی و به قتل رسیدند. داستان نشان می دهد که چگونه آنها ظاهراً به برج بازگشتند و با نگهبانان و زندانیان که در شرایط وحشتناکی شروع به مرگ می کنند، مشخص می شود که دو شاهزاده برای انتقام می آیند. داستانی مهیج ارواح بر اساس معمای معروف.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sun of the Soil

6.1   - IMDB

در مالی قرن چهاردهم، یک جوان سلطنت طلب به نام مانسا موسا بر تخت ثروتمندترین پادشاهی تاریخ بشر نشست. این به دنبال هنرمند مالی، Abdou Ouologuem است که در سفری برای کشف حقیقت پشت پادشاه افسانهای آفریقاست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rise

7.1   - IMDB

پس از مهاجرت به یونان از نیجریه، ورا و چارلز آنتتوکومپو برای زنده ماندن و تأمین مخارج پنج فرزند خود تلاش کردند، در حالی که زیر تهدید روزانه اخراج زندگی می کردند. ناامید از به دست آوردن شهروندی یونان، اما تحت تأثیر سیستمی که هر لحظه آنها را مسدود می کرد، تضعیف شده بودند، چشم انداز، عزم و ایمان خانواده آنها را از ابهام خارج کرد تا حرفه سه قهرمان NBA را آغاز کنند.