زیرنویس فیلم The Hyperions (2022)

نام فارسی فیلم : هایپریون ها (2022)

5.4
  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   Jon McDonald
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Cary Elwes-  Penelope Mitchell-  Elaine Tan

خلاصه فارسی

در سال 1960، پروفسور Ruckus Mandulbaum نشان Titan را اختراع کرد - وسیله ای که انسان را قادر می سازد قدرت فوق العاده خاصی داشته باشد. او سه جوان بدشانسی را جذب کرد و خانواده ای غیرعادی از ابرقهرمانان را ایجاد کرد و آنها به سرعت به شهرت و اعتبار رسیدند. اما با گذشت زمان، خانواده تجاری از هم پاشیدند و پروفسور گروه جدیدی از نوجوانان فوق قهرمان را جایگزین تیم کرد. به سال 1979 برمیگردیم، زمانی که دو ابرقهرمان اصلی همه بزرگ شدهاند و میخواهند نشانهای تایتان خود را پس بگیرند، حتی اگر به معنای سرقت از موزه پروفسور و گروگانگیری تصادفی باشد.


خلاصه انگلیسی

In 1960, Professor Ruckus Mandulbaum invented the Titan badge - a device that enables humans to have a particular super power. He took in three down-on-their-luck youths, creating an unusual family of superheroes and they quickly rose to fame and prestige. Over time, however, the commercial family fractured and the Professor replaced the team with a new set of super hero teens. Cut to 1979, when two of the original superheroes are all grown up and wanting their Titan badges back, even if it means robbing the Professor's museum and taking a few hostages accidentally.


این فیلم با نام تجاری The Hyperions محصول کشور United States است.به کارگردانی Jon McDonald و بازیگرانی چون Cary Elwes,Penelope Mitchell,Elaine Tan در ژانر اکشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.