زیرنویس فیلم The House in Between 2 (2022)

نام فارسی فیلم : خانه در بین 2 (2022)

5.1
  • ژانر :   مستند وحشت علمی تخیلی
  • کارگردان :   Steve Gonsalves Kendall Whelpton
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Elizabeth Saint-  Dustin Pari-  Sam Baltrusis

خلاصه فارسی

پس از اینکه آلیس جکسون به دلیل یک تجربه عمیق ماوراء الطبیعه، خانه خود را ترک کرد، استیو گونسالوز، محقق مشهور ماوراء الطبیعه، این پرونده را بر عهده می گیرد و این ماموریت شخصی خود را برای کمک به آلیس در مواجهه با ترس های خود به منظور بازگشت به خانه اش بر عهده می گیرد. این فیلم دنبالهای است که مورد انتظار برای مستند موفق The House in Between است. قسمت دوم، ادامه، نگاهی دقیق به یکی از جن زده ترین خانه های آمریکا و مبارزات واقعی آلیس جکسون و تیمی را نشان می دهد که برای کمک به آلیس برای بازگشت به خانه اش تلاش می کنند. علم و ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و یکی از کامل ترین تحقیقات ماوراء الطبیعه را که تاکنون ثبت شده است، به ارمغان می آورند. چه کسی یا چه چیزی در خانه آلیس غرق شده است؟


خلاصه انگلیسی

After Alice Jackson left her home due to a profound paranormal experience, world renown paranormal investigator Steve Gonsalves takes on the case making it his personal mission to help Alice face her fears so she can move back into her home. This film is the much anticipated follow up to the hit documentary The House in Between. Part two the continuation shows a detailed look at one of the most haunted homes in America and the real-life struggles of Alice Jackson and the team working to help Alice get back into her home. Science and the paranormal come together bringing one of the most thorough paranormal investigations ever documented. Who or what is haunting Alice's home?


این فیلم با نام تجاری The House in Between 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Steve Gonsalves,Kendall Whelpton و بازیگرانی چون Elizabeth Saint,Dustin Pari,Sam Baltrusis در ژانر مستند,وحشت,علمی تخیلی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Valley

2.6   - IMDB

آخر هفته اسکی یک زوج تازه نامزد به طرز وحشتناکی خراب می شود، زمانی که یک مهمان غیرمنتظره از راه می رسد و نیروهای تاریک ماوراء طبیعی خانه شروع به افزایش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم H P Lovecraft's the Old Ones

3.5   - IMDB

در سال 1930، ناخدای دریایی راسل مارش نور را دید و به مدت 93 سال بدن او متعلق به خودش نبود. او که یک پیرمرد بزرگ در آن زندگی می کرد، اعمال غیرقابل توصیفی را به نام نظم باطنی داگون انجام داد. اکنون آزاد است، او در جستجوی راهی برای بازگشت به گذشته برای معکوس کردن وحشت های آفریده شده بر جهان است. اما فرقه نقشههای دیگری دارد و برای نابودی او دست از کار نمیکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم You'll Never Find Me

5.8   - IMDB

پاتریک، ساکن عجیب و غریب و تنها، در یک خانه متحرک در پشت یک کاروان پارک دور افتاده زندگی می کند. پس از طوفان شدید رعد و برق، یک زن جوان مرموز در خانه او ظاهر می شود و به دنبال پناهگاهی از آب و هوا است. هر چه شب طولانی تر می شود و زن جوان بیشتر در مورد پاتریک کشف می کند، ترک کردن برای او دشوارتر می شود. به زودی او شروع به زیر سوال بردن مقاصد پاتریک می کند، در حالی که پاتریک شروع به زیر سوال بردن تسلط خود بر واقعیت می کند…

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.