زیرنویس فیلم The House in Between 2 (2022)

نام فارسی فیلم : خانه در بین 2 (2022)

5.1
  • ژانر :   مستند وحشت علمی تخیلی
  • کارگردان :   Steve Gonsalves Kendall Whelpton
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Elizabeth Saint-  Dustin Pari-  Sam Baltrusis

خلاصه فارسی

پس از اینکه آلیس جکسون به دلیل یک تجربه عمیق ماوراء الطبیعه، خانه خود را ترک کرد، استیو گونسالوز، محقق مشهور ماوراء الطبیعه، این پرونده را بر عهده می گیرد و این ماموریت شخصی خود را برای کمک به آلیس در مواجهه با ترس های خود به منظور بازگشت به خانه اش بر عهده می گیرد. این فیلم دنبالهای است که مورد انتظار برای مستند موفق The House in Between است. قسمت دوم، ادامه، نگاهی دقیق به یکی از جن زده ترین خانه های آمریکا و مبارزات واقعی آلیس جکسون و تیمی را نشان می دهد که برای کمک به آلیس برای بازگشت به خانه اش تلاش می کنند. علم و ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و یکی از کامل ترین تحقیقات ماوراء الطبیعه را که تاکنون ثبت شده است، به ارمغان می آورند. چه کسی یا چه چیزی در خانه آلیس غرق شده است؟


خلاصه انگلیسی

After Alice Jackson left her home due to a profound paranormal experience, world renown paranormal investigator Steve Gonsalves takes on the case making it his personal mission to help Alice face her fears so she can move back into her home. This film is the much anticipated follow up to the hit documentary The House in Between. Part two the continuation shows a detailed look at one of the most haunted homes in America and the real-life struggles of Alice Jackson and the team working to help Alice get back into her home. Science and the paranormal come together bringing one of the most thorough paranormal investigations ever documented. Who or what is haunting Alice's home?


این فیلم با نام تجاری The House in Between 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Steve Gonsalves,Kendall Whelpton و بازیگرانی چون Elizabeth Saint,Dustin Pari,Sam Baltrusis در ژانر مستند,وحشت,علمی تخیلی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bitconned

6.5   - IMDB

در این مستند جنایت واقعی، سه مرد از بازار آزاد ارزهای دیجیتال برای کلاهبرداری میلیونها نفر از سرمایهگذاران سوء استفاده میکنند و از شیوههای زندگی تجملاتی سرمایهگذاری میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم There's Something Wrong with the Children

5   - IMDB

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Someone Lives Here

7.8   - IMDB

تواریخ داستان دیوید و جالوت امروزی در میان بحران مسکن در آمریکای شمالی. در طول همهگیری، خلیل سیو رایت، نجار جوان تورنتویی، پناهگاههایی برای افراد بیخانمان میسازد که در زمستان بیرون هستند. اقدامات او تحسین بین المللی را برانگیخت، اما مخالفت سرسخت دولت شهر را نیز برانگیخت و روایتی قانع کننده را در پس زمینه چالش های اجتماعی و مقاومت دولتی به تصویر کشید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.