زیرنویس فیلم The Haunting of Bloody Tower (2022)

نام فارسی فیلم : تسخیر برج لندن (2022)

3.7
  • ژانر :   داستانی وحشت
  • کارگردان :   Charlie Steeds
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Richard Rowden-  Reece Connolly-  Tim Cartwright

خلاصه فارسی

دو شاهزاده که توسط ریچارد سوم در برج خونین در برج لندن زندانی و به قتل رسیدند. داستان نشان می دهد که چگونه آنها ظاهراً به برج بازگشتند و با نگهبانان و زندانیان که در شرایط وحشتناکی شروع به مرگ می کنند، مشخص می شود که دو شاهزاده برای انتقام می آیند. داستانی مهیج ارواح بر اساس معمای معروف.


خلاصه انگلیسی

The Two Princes, imprisoned and allegedly murdered in the Bloody Tower within the Tower Of London by Richard III. The story tells how they allegedly came back to haunt the Tower and with guards and inmates starting to die in horrible circumstances, it becomes clear the Two Princes are out for revenge. A chilling ghost story based on the famous mystery.


این فیلم با نام تجاری The Haunting of Bloody Tower محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Charlie Steeds و بازیگرانی چون Richard Rowden,Reece Connolly,Tim Cartwright در ژانر داستانی,وحشت در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم There's Something Wrong with the Children

5   - IMDB

مارگارت و بن با دوستان دیرینه الی و توماس و دو فرزند خردسالشان به سفر آخر هفته می روند. در نهایت، زمانی که بچهها پس از ناپدید شدن در جنگل یک شبه رفتار عجیبی از خود نشان میدهند، بن شروع به مشکوک شدن به چیزی فراطبیعی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Falls

2.9   - IMDB

پس از یک طوفان زمستانی، پنج دوست را در یک کابین دورافتاده بدون برق و غذای کمی گرفتار میکند، سرگردانی به آرامی سلامت عقل آنها را میگیرد، زیرا هر یک از آنها تسلیم ترس از آلوده شدن یا بد بودن برف میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey

2   - IMDB

کریستوفر رابین به کالج می رود و دوستان قدیمی خود، پو و پیگلت را رها می کند، که سپس منجر به در آغوش گرفتن این دو نفر از هیولاهای درونی خود می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mercy Falls

4.2   - IMDB

گروهی از دوستان در جستجوی یک کابین گمشده به ارتفاعات اسکاتلند می روند. هنگامی که از تمدن دور شد، یک تراژدی غیرقابل پیش بینی برای گروه رخ می دهد و یک تصمیم بد منجر به سوء ظن، خیانت و قتل می شود.