زیرنویس فیلم The Hater (2022)

نام فارسی فیلم : متنفر (2022)

7.1
  • ژانر :   کمدی
  • کارگردان :   Joey Ally
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Joey Ally-  Ruby June Arnold-  Michael Andrew Baker

خلاصه فارسی

پس از اینکه یک اعتراض سیاسی اشتباه می شود، دوروتی، یک سخنرانی نویس لیبرال در کمپین سنای ایالات متحده، خود را بیکار می بیند و در زادگاه محافظه کار خود در تگزاس با پدربزرگ خود زندگی می کند. دوروتی به زودی متوجه میشود که دشمن دوران کودکیاش، برنت، بهعنوان تنها نامزد جمهوریخواه نامزد میشود. دوروتی که مصمم است به هر قیمتی او را خنثی کند، یک طرح بازپرداخت مفصل با کمک یک مدیر کمپین، گرتا، دیوانه وار قدیمی ایجاد می کند: او مخفیانه می رود تا به عنوان رقیب محافظه کار خود شرکت کند، نامزدی را به دست آورد، و سپس از یک راه گریز تگزاسی استفاده خواهد کرد. باعث پیروزی نامزد دموکرات خواهد شد. دوروتی که در کمپین غوطه ور است، به پیروزی نزدیک تر می شود، اما متوجه می شود که خیر در مقابل شر لزوماً به سادگی چپ در مقابل راست نیست.


خلاصه انگلیسی

After a political protest goes wrong, Dorothy, a liberal speechwriter on a U.S. Senate campaign, finds herself unemployed and living back in her conservative Texas hometown with her estranged grandfather. Dorothy soon learns that her childhood nemesis, Brent, is running for office as the sole Republican candidate. Determined to thwart him at any cost, Dorothy creates an elaborate payback scheme with the help of an old frenemy turned campaign manager, Greta: she’ll go undercover to run as his conservative opponent, win the nomination, and then employ a Texas loophole that would force a win for the Democratic candidate. Immersed in the campaign, Dorothy gets closer to victory, only to discover that good vs. evil isn’t necessarily as simple as left vs. right.


این فیلم با نام تجاری The Hater محصول کشور United States است.به کارگردانی Joey Ally و بازیگرانی چون Joey Ally,Ruby June Arnold,Michael Andrew Baker در ژانر کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون

زیر‌نویس فارسی فیلم The American Society of Magical Negroes

3.3   - IMDB

مرد جوانی به نام آرن در یک جامعه مخفی سیاهپوستان جادویی استخدام می شود که زندگی خود را وقف یک هدف بسیار مهم می کنند: آسان کردن زندگی سفیدپوستان.