زیرنویس فیلم The God Inside My Ear (2019)

نام فارسی فیلم : خدای درون گوش من (2019)

  • ژانر :  
  • کارگردان :   Joe Badon
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Linnea Gregg-  Collin Galyean-  Dorian Rush

خلاصه فارسی

الیزیا پس از تجربه یک جدایی عجیب و ناگهانی با دوست پسرش، دنیایی از توطئه ها، صداهای عجیب و دیدنی های وحشتناک را کشف می کند.


خلاصه انگلیسی

After experiencing a peculiar and sudden breakup with her boyfriend, Elizia discovers a world of conspiracies, strange voices and horrifying visions.


این فیلم با نام تجاری The God Inside My Ear محصول کشور United States است.به کارگردانی Joe Badon و بازیگرانی چون Linnea Gregg,Collin Galyean,Dorian Rush در ژانر در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sintern

5.4   - IMDB

زن جوانی که مشتاق انتقام است، به عنوان کارآموز در یک کلیسای بزرگ مشغول به کار می شود تا یک کشیش فاسد را با اسرار تاریک افشا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Real Bros of Simi Valley: The Movie

7.1   - IMDB

با نزدیک شدن به گردهمایی 10 ساله دبیرستان، زاندر و تیمش سفری را آغاز می کنند تا در زمان خود به بدترین نسخه خود تبدیل شوند تا به همه همکلاسی های قدیمی خود توجه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tòkunbò

3.8   - IMDB

به یک قاچاقچی سابق خودرو سه ساعت مهلت داده می شود تا دختر یک مقام دولتی را به اسیر خود تحویل دهد - در غیر این صورت خانواده او متحمل عواقب آن خواهند شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Left Behind: Rise of the Antichrist

4.4   - IMDB

تنها نور پس از فروپاشی جهان در هرج و مرج، یک رهبر جذاب جدید است که در راس سازمان ملل قرار می گیرد، اما آیا او امید به آینده ای بهتر را به ارمغان می آورد؟ یا آخر دنیاست؟

زیر‌نویس فارسی فیلم South Park: The Streaming Wars

6.7   - IMDB

کارتمن با مادرش در نبرد اراده ها شاخ می زند، در حالی که یک درگیری حماسی رخ می دهد که موجودیت پارک جنوبی را تهدید می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dilemma

5.3   - IMDB

داستان یک زوج خوشبخت را دنبال می کند که در شرف ازدواج هستند، اما وقتی دیوید با عشقی روبرو می شود که در گذشته از او دور شده بود، نقشه هایشان از مسیر خارج می شود.