زیرنویس فیلم The Emigrants (2021)

نام فارسی فیلم : مهاجران (2021)

6.7
  • ژانر :   درام داستانی
  • کارگردان :   Erik Poppe
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Sweden New Zealand Denmark
  • بازیگران :   Gustaf Skarsgård-  Díana Bermudez-  Sofia Helin

خلاصه فارسی

بر اساس کتاب ویلهلم موبرگ (منتشر شده در سال 1949) که چند نفر را در حال مهاجرت از سوئد به ایالات متحده در دهه 1800 به تصویر می کشد و بازسازی فیلمی به همین نام در سال 1971 است.


خلاصه انگلیسی

Based on the book by Vilhelm Moberg (published in 1949) depicting a few people emigrating from Sweden to the United States in the 1800s, and a remake of the 1971 film of the same name.


این فیلم با نام تجاری The Emigrants محصول کشور Sweden,New Zealand,Denmark است.به کارگردانی Erik Poppe و بازیگرانی چون Gustaf Skarsgård,Díana Bermudez,Sofia Helin در ژانر درام,داستانی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bardejov

5.3   - IMDB

داستان Emil A. Fish بازمانده هولوکاست، که 9 ساله بود زمانی که او و خانواده اش در Bardejov، اسلواکی به اردوگاه کار اجباری فرستاده شدند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.