زیرنویس فیلم The Desperate Riders (2022)

نام فارسی فیلم : سواران ناامید (2022)

  • ژانر :   غربی
  • کارگردان :   Michael Feifer
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Drew Waters-  Vanessa Evigan-  Sam Ashby

خلاصه فارسی

پس از اینکه کانزاس رد بیلی جوان را از تیراندازی بازی با ورق نجات میدهد، پسر از رد کمک میخواهد تا از خانوادهاش در برابر تورن یاغی که به تازگی مادر بیلی، کارول را ربوده است، محافظت کند. همانطور که رد و بیلی برای نجات کارول سوار می شوند، با لزلی زیبا و سرسخت برخورد می کنند که توانسته از دست مردان تورن فرار کند. این سه نفر برای توقف عروسی تورن با کارول با اسلحههای آتشین با هم رقابت میکنند - اما آیا او میخواهد نجات پیدا کند؟


خلاصه انگلیسی

After Kansas Red rescues young Billy from a card-game shootout, the boy asks Red for help protecting his family from the outlaw Thorn, who’s just kidnapped Billy’s mother, Carol. As Red and Billy ride off to rescue Carol, they run into beautiful, tough-as-nails Leslie, who’s managed to escape Thorn’s men. The three race to stop Thorn’s wedding to Carol with guns a-blazing - but does she want to be rescued?


این فیلم با نام تجاری The Desperate Riders محصول کشور United States است.به کارگردانی Michael Feifer و بازیگرانی چون Drew Waters,Vanessa Evigan,Sam Ashby در ژانر غربی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder at Yellowstone City

4.9   - IMDB

بردهای سابق که به شهر یلوستون، مونتانا، شهری متروک سابق که اکنون در حال زوال است، میآید و به دنبال مکانی میگردد که آن را خانه بنامد. در همان روز، یک کاوشگر محلی طلا را کشف می کند - و به قتل می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Desperate Hour

4.7   - IMDB

زنی ناامیدانه برای نجات فرزندش تلاش می کند پس از اینکه پلیس شهر خود را به دلیل یک حادثه تیرانداز فعال در قرنطینه قرار داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم No Name and Dynamite Davenport

5.4   - IMDB

خط بین آدم های خوب و آدم های بد از بین می رود زیرا شکارچیان بی رحم No Name و Dynamite Davenport راه خود را در غرب وحشی شلیک می کنند و جوایز جمع آوری می کنند و دشمنان بیشتری نسبت به دوستان پیدا می کنند. با وجود غرفه یاغی جان ویلکس در حال فرار و طلاهای پنهان شده در تپه ها، عدالت باید اجرا شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Tale of Two Guns

3.8   - IMDB

در غرب بی قانون، کابوی ها، برادری بدنام از قاتلان و دزدان، با مشت های وحشیانه و اسلحه های سریع بر این سرزمین سلطنت می کردند. سرنوشت بالاخره به آنها رسید و حالا این باند بی رحم فقط یک عضو زنده دارد. زمانی که یک اسلحهگر نایب برای شکار آخرین کابوی تماس میگیرد، تعقیب و گریز ادامه دارد و گلولهها به پرواز در میآیند و تنها یکی از این مردان سرسخت میتواند زنده بماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Promise

6   - IMDB

یک پیشاهنگ بازنشسته قراردادی برای اتحادیه، که مجبور است از گذشته غم انگیز خود عبور کند، یک مأموریت مرگبار را با نبردهای اسلحه، صلیب های دوگانه و یک مسابقه غیرمنتظره آغاز می کند تا بفهمد چه اتفاقی برای عشق واقعی او و دختر کوچکش افتاده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warpath

3.4   - IMDB

آلیس همراه با یک جوینده بی رحم در جستجوی شوهر گمشده اش به غرب سفر می کند.