زیرنویس فیلم The Burning Sea (2021)

نام فارسی فیلم : دریای سوزان (2021)

6.3
  • ژانر :   اکشن درام دلهره آور
  • کارگردان :   John Andreas Andersen
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Norway
  • بازیگران :   Kristine Kujath Thorp-  Henrik Bjelland-  Rolf Kristian Larsen

خلاصه فارسی

یک سکوی نفتی به طور چشمگیری در سواحل نروژ سقوط می کند، و محققان زمانی که متوجه می شوند این فقط شروع چیزی جدی تر است، سعی می کنند بفهمند چه اتفاقی افتاده است.


خلاصه انگلیسی

An oil platform dramatically goes down on the Norwegian coast, and researchers try to find out what happened when they realize this is just the start of something even more serious.


این فیلم با نام تجاری The Burning Sea محصول کشور Norway است.به کارگردانی John Andreas Andersen و بازیگرانی چون Kristine Kujath Thorp,Henrik Bjelland,Rolf Kristian Larsen در ژانر اکشن,درام,دلهره آور در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.