زیرنویس فیلم The Bad Guys (2022)

نام فارسی فیلم : بچه های بد (2022)

6.9
  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی کمدی
  • کارگردان :   Pierre Perifel
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Sam Rockwell-  Marc Maron-  Awkwafina

خلاصه فارسی

هنگامی که بد نام بدنام پس از سال ها دزدی های بی شمار و تحت تعقیب ترین شرورهای جهان بالاخره دستگیر می شوند، آقای ولف معامله ای را انجام می دهد تا همه آنها را از زندان نجات دهد.


خلاصه انگلیسی

When the infamous Bad Guys are finally caught after years of countless heists and being the world’s most-wanted villains, Mr. Wolf brokers a deal to save them all from prison.


این فیلم با نام تجاری The Bad Guys محصول کشور United States است.به کارگردانی Pierre Perifel و بازیگرانی چون Sam Rockwell,Marc Maron,Awkwafina در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.