زیرنویس فیلم The Attempt Dossier (2010)

نام فارسی فیلم : پرونده تلاش (2010)

6.1
  • ژانر :   درام داستانی جنگی
  • کارگردان :   Jorge Fons
  • سال انتشار :   2010
  • محصول کشور :   Mexico
  • بازیگران :   Daniel Giménez Cacho-  José María Yazpik-  Julio Bracho

خلاصه فارسی

داستانی را روایت می کند که در سال 1897 توسط یک مرد دیپسومنیک علیه رئیس جمهور جمهوری مکزیک، ژنرال پورفیریو دیاز، به قتل رسید.


خلاصه انگلیسی

Tells the story behind an assassination attempt perpetrated in 1897, by a dipsomaniac man, against the President of the Mexican Republic, General Porfirio Diaz.


این فیلم با نام تجاری The Attempt Dossier محصول کشور Mexico است.به کارگردانی Jorge Fons و بازیگرانی چون Daniel Giménez Cacho,José María Yazpik,Julio Bracho در ژانر درام,داستانی,جنگی در سال 2010 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beauty

3.8   - IMDB

خواننده جوانی که در آستانه یک حرفه امیدوارکننده قرار دارد، خود را بین یک خانواده سلطهگر، فشارهای صنعت و عشقش به دوست دخترش میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Terror on the Prairie

6.4   - IMDB

یک خانواده پیشگام در مقابل یک باند قانون شکن شریر که آنها را در مزرعه تازه ساخته شده خود در دشت مونتانا وحشت می کنند، مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love You Anyway

7.9   - IMDB

فرمتهای در حال تکامل ویدیوی خانگی زندگی یک دختر جوان به نام مکنزی را از بدو تولد تا دوران زن روایت میکند که او در کنار بهترین دوست دوران کودکیاش، لوکاس، اوج و فرودهای زندگی را تجربه میکند. از آنجایی که مبارزه مکنزی با افسردگی در طول سال ها بدتر می شود، او مجبور می شود اراده ای برای مبارزه در کنار افرادی که بیشتر او را دوست دارند پیدا کند.