زیرنویس فیلم The Aeronauts (2019)

نام فارسی فیلم : هوانوردان (2019)

6.6
  • ژانر :   اکشن ماجراجویی زندگینامه
  • کارگردان :   Tom Harper
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   United Kingdom United States
  • بازیگران :   Felicity Jones-  Eddie Redmayne-  Himesh Patel

خلاصه فارسی

خلبان آملیا رنس (فلیسیتی جونز) و دانشمند جیمز گلیشر (ادی ردمین) در حالی که تلاش می کنند در یک بالون گازی کشف کنند، خود را در یک مبارزه حماسی برای بقا می یابند.


خلاصه انگلیسی

Pilot Amelia Rennes (Felicity Jones) and scientist James Glaisher (Eddie Redmayne) find themselves in an epic fight for survival while attempting to make discoveries in a gas balloon.


این فیلم با نام تجاری The Aeronauts محصول کشور United Kingdom,United States است.به کارگردانی Tom Harper و بازیگرانی چون Felicity Jones,Eddie Redmayne,Himesh Patel در ژانر اکشن,ماجراجویی,زندگینامه در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.2   - IMDB

شرلی چیشولم پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoop

6.5   - IMDB

این نمایش داستانی با الهام از رویدادهای واقعی، روایتی درونی از چگونگی تضمین مصاحبه بدنام شاهزاده اندرو توسط زنان نیوزنایت ارائه می دهد.