زیرنویس فیلم Texas (1941)

نام فارسی فیلم : تگزاس (1941)

3.4
  • ژانر :   اکشن داستان عاشقانه غربی
  • کارگردان :   George Marshall
  • سال انتشار :   1941
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   William Holden-  Glenn Ford-  Claire Trevor

خلاصه فارسی

دو ویرجینیایی در تگزاس به سمت زندگی جدیدی میروند که شاهد نگهداشتن یک کالسکه هستند. آنها تصمیم می گیرند از دزدان غارت کنند و با غارت ها از بین بروند. آنها برای فرار از یک موقعیت، از هم جدا می شوند و برای مدت طولانی دیگر همدیگر را نمی بینند. هنگامی که آنها دوباره ملاقات می کنند، خود را در طرف های مختلف قانون می بینند. این منجر به بیگانگی فزاینده این دو مرد می شود که زمانی خود را برادر می دانستند.


خلاصه انگلیسی

Two Virginians are heading for a new life in Texas when they witness a stagecoach being held up. They decide to rob the robbers and make off with the loot. To escape a posse, they split up and don't see each other again for a long time. When they do meet up again, they find themselves on different sides of the law. This leads to the increasing estrangement of the two men, who once thought of themselves as brothers.


این فیلم با نام تجاری Texas محصول کشور United States است.به کارگردانی George Marshall و بازیگرانی چون William Holden,Glenn Ford,Claire Trevor در ژانر اکشن,داستان عاشقانه,غربی در سال 1941 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.