زیرنویس فیلم Spitfire Over Berlin (2022)

نام فارسی فیلم : اسپیت فایر بر فراز برلین (2022)

4.5
  • ژانر :   اکشن درام جنگی
  • کارگردان :   Callum Burn
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Archie Blankley-  Callum Burn-  David Dobson

خلاصه فارسی

اوت 1944. در حالی که هشتمین نیروی هوایی آمریکا آماده حمله به آلمان نازی است، اطلاعات بریتانیا متوجه می شود که آنها می توانند در یک تله مرگبار پرواز کنند. ستوان پرواز ادوارد بارنز در حالی که فقط چند ساعت فرصت باقی مانده است، باید یک ماموریت مرگ و زندگی را بر فراز برلین در اسپیت فایر غیرمسلح خود انجام دهد تا شواهد عکاسی به دست آورد و جان 1200 مرد را نجات دهد.


خلاصه انگلیسی

August 1944. With the American Eighth Air Force poised to strike over Nazi Germany, British Intelligence learns that they could be flying into a deadly trap. With only hours to spare, Flight Lieutenant Edward Barnes must fly a life and death mission over Berlin in his unarmed Spitfire to obtain photographic evidence and save the lives of 1200 men.


این فیلم با نام تجاری Spitfire Over Berlin محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Callum Burn و بازیگرانی چون Archie Blankley,Callum Burn,David Dobson در ژانر اکشن,درام,جنگی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lift

5.5   - IMDB

یک خدمه سرقت بین المللی به رهبری سایروس ویتاکر برای بلند کردن 500 میلیون دلار طلا از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 40000 پایی رقابت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One

6   - IMDB

مرگ در راه است. بدتر از مرگ: فراموشی. نه فقط برای زمین ما، بلکه برای همه، همه جا، در هر کیهانی! در برابر این نابودی نهایی، مانیتور مرموز بزرگترین تیم ابر قهرمانان را گرد هم آورده است. اما قدرت ترکیبی سوپرمن، واندر وومن، بتمن، فلش، گرین لنترن و صدها ابرقهرمان از چندین زمین حتی برای نجات تمام واقعیت از یک آرماگدون ضد ماده غیرقابل توقف، چه می تواند انجام دهد؟!

زیر‌نویس فارسی فیلم Roadkill

3.4   - IMDB

انتقام سوار بر جاده باز می شود زمانی که یک زن جوان که به تنهایی سفر می کند، با یک دریفت مرتد روبرو می شود و در نهایت برای زندگی خود به مبارزه می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lost Phoenix

5.2   - IMDB

یک فرد مبتلا به فراموشی در سال 2020 از کما بیدار می شود. با دنیا در لبه پرتگاه، و دشمنان قدیمی او را نادیده می گیرند، جستجوی او برای حقیقت ممکن است به قیمت جانش تمام شود.