زیرنویس فیلم Spiritwalker (2021)

نام فارسی فیلم : روح گردان (2021)

6.2
  • ژانر :   اکشن فانتزی
  • کارگردان :   Yoon Jae-geun
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   South Korea
  • بازیگران :   Yoon Kyesang-  Ji-Yeon Lim-  Yong-woo Park

خلاصه فارسی

مردی حافظه خود را از دست می دهد و هر 12 ساعت با بدن جدیدی از خواب بیدار می شود و هر بار مجبور می شود بفهمد که او کیست. این وضعیت زمانی شروع می شود که او در وسط یک تصادف اتومبیل، در بدن شخصی که او را نمی شناسد، بیدار می شود، بدون اینکه بداند او کیست. او شروع به درک می کند که روحش به بدن دیگری چسبیده است و هر 12 ساعت یکبار حرکت می کند. در جستجوی ناامیدانه خود برای یافتن خود، با زنی روبرو می شود که ادعا می کند او را می شناسد. با حوصله عمیقتر این راز، با یک سازمان مخفی مواجه میشود که به نظر میرسد او را تعقیب میکند. قبل از اینکه خیلی دیر شود، او باید راهی برای بازگشت به بدن خود پیدا کند.


خلاصه انگلیسی

A man loses his memory and wakes up in a new body every 12 hours, each time forced to discover who he is anew. This condition begins when he wakes up in the middle of a car crash, in the body of someone he doesn't recognize, without any knowledge of who he is. He begins to realize that his spirit is stuck to a different body and moves every 12 hours. In his desperate search to find himself, he comes across a woman who claims to recognize him. As he bores deeper into the mystery, he comes across a secretive organization that appears to be chasing him. Before it’s too late, he must find a way back into his own body.


این فیلم با نام تجاری Spiritwalker محصول کشور South Korea است.به کارگردانی Yoon Jae-geun و بازیگرانی چون Yoon Kyesang,Ji-Yeon Lim,Yong-woo Park در ژانر اکشن,فانتزی در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.