زیرنویس فیلم Son of the White Mare (1981)

نام فارسی فیلم : پسر مادیان سفید (1981)

7.8
  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی فانتزی
  • کارگردان :   Marcell Jankovics
  • سال انتشار :   1981
  • محصول کشور :   Hungary
  • بازیگران :   György Cserhalmi-  Vera Pap-  Gyula Szabó

خلاصه فارسی

شخصیت اصلی داستان Fehérlófia است که مردی با قدرت مافوق بشری است. او به عنوان پسر سوم اسب به دنیا آمد. او به داستانهای قدیمی گوش میداد، که بیشتر درباره پدر و پایان سلطنت او بود که توسط اژدهای شیطانی ایجاد میشد.


خلاصه انگلیسی

The story’s main character is Fehérlófia, who is a man with superhuman power. He is born as the third son of a horse. He listened to old tales, mostly about the Forefather and the end of his reign, caused by evil dragons.


این فیلم با نام تجاری Son of the White Mare محصول کشور Hungary است.به کارگردانی Marcell Jankovics و بازیگرانی چون György Cserhalmi,Vera Pap,Gyula Szabó در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,فانتزی در سال 1981 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stopmotion

5.6   - IMDB

الا بلیک، یک انیماتور استاپ موشن که پس از از دست دادن مادر زورگوش، تلاش می کند تا شیاطین خود را کنترل کند، که شروع به ساخت فیلمی می کند که به میدان جنگ برای سلامت عقل او تبدیل می شود. وقتی ذهن الا شروع به شکستن می کند، شخصیت های پروژه او زندگی خودشان را می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cat and Dog

5.1   - IMDB

مونیکا، صاحب یک گربه تأثیرگذار معروف به نام دیوا، و جک، یک دزد بینالمللی که سگش چیچی یاقوتی دزدیده شده را بلعیده است، در حالی که میخواهد از زمین بلند شود، متوجه میشوند که حیوانات خانگیشان در آسفالت گم شدهاند. صاحبان - و حیوانات خانگی آنها - باید برای یافتن عزیزان خود با هم متحد شوند. اما آنها نمیدانند که برانت، پلیسی که در پاشنههای پاشنه بلند است، هر کاری میکند تا دستش را به یاقوت بیاورد!

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part Two

5.5   - IMDB

یک ارتش بی پایان از شیاطین سایه که برای نابودی تمام واقعیت ها خم شده اند، بر روی جهان ما و تمام زمین های موازی ازدحام می کنند! تنها چیزی که با آنها مخالف است، قدرتمندترین تیم متاانسانی است که تا به حال گرد هم آمده است. اما حتی قدرت ترکیبی سوپرمن، بتمن، واندر وومن، گرین لنترن و همه ابرقهرمانان همکارشان نمی تواند هجوم این گروه شکست ناپذیر را کاهش دهد. کدام نیروی مرموز آنها را هدایت می کند؟ و چگونه اسرار مدفون مانیتور و سوپرگرل آخرین دفاع ما را تهدید می کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur the King

7   - IMDB

در طول ده روز و 435 مایل، یک پیوند ناگسستنی بین مایکل لایت، مسابقهدهنده ماجراجویانه حرفهای و یک همدم سگ خیابانی به نام آرتور شکل میگیرد. همانطور که تیم به مرزهای بیرونی خود در استقامت در مسابقه سوق داده می شود، آرتور معنای واقعی پیروزی، وفاداری و دوستی را دوباره تعریف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم White Bird

7.2   - IMDB

جولیان آلبانز، قلدری که Beecher Prep را ترک کرد، توسط Grandmère خود از پاریس ملاقات می کند و با داستان قابل توجه شفقت و شجاعت او متحول می شود. گراندمر جوان به عنوان دختری در فرانسه تحت اشغال نازی ها به کمک هم مدرسه ای خود مخفی می شود، مرد جوانی که همه چیز را به خطر می اندازد تا به او فرصت زنده ماندن بدهد. آنها با هم زیبایی و عشق را در دنیای مخفی خلقت خود می یابند.