زیرنویس فیلم Shaolin Temple (1976)

نام فارسی فیلم : معبد شائولین (1976)

6.8
  • ژانر :   اکشن
  • کارگردان :   Chang Cheh
  • سال انتشار :   1976
  • محصول کشور :   Hong Kong
  • بازیگران :   Sheng Fu-  Kuan-Chun Chi-  Lung Ti

خلاصه فارسی

هیچ مکانی در دنیای هنرهای رزمی مقدس تر از معبد شائولین چین نیست. این مکان ویژه سزاوار حماسه ای خاص است، چیزی که استاد هنرهای رزمی در این نبرد بین برندی شجاع از بوکسورهای چینی و به معنای واقعی کلمه هزاران سرباز چینگ ارائه می دهد - با خیانت ها، دسیسه ها و ماشین های جنگی بدیع مانند 108 روبات چوبی. درگیریها در پیچیدگی، شدت و حتی تعلیق افزایش مییابد، زیرا راهبان برای زنده ماندن در مواجهه با شانسهای بزرگ تلاش میکنند.


خلاصه انگلیسی

There is no place more hallowed in the martial art world than China's Shaolin Temple. This special place deserves a special epic, which is what the martial arts maestro delivers in this battle between a brave brand of Chinese boxers and literally thousands of Ching troops - complete with betrayals, intrigues, and such novel fighting machines as 108 wooden robots. The conflicts grow in complexity, intensity and even suspense as monks struggle to stay alive in the face of overwhelming odds.


این فیلم با نام تجاری Shaolin Temple محصول کشور Hong Kong است.به کارگردانی Chang Cheh و بازیگرانی چون Sheng Fu,Kuan-Chun Chi,Lung Ti در ژانر اکشن در سال 1976 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.