زیرنویس فیلم Saga (2021)

نام فارسی فیلم : حماسه (2021)

8.6
  • ژانر :   کمدی وحشت
  • کارگردان :   Jørn Steen
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Norway
  • بازیگران :   Ted Skjellum-  Terje Sødal-  Ingvild Hogstad

خلاصه فارسی

یک کارگردان موزیک ویدیوی بلک متال می خواهد با کمک دوستان راک و دوچرخه سوار خود یک ویژگی وایکینگ بسازد. در حماسه کلاسیک اسکاندیناوی Eyrbyggja آنها یک داستان زامبی باستانی پیدا می کنند.


خلاصه انگلیسی

A Black Metal music video director wants to make a viking feature with the help of his rocker and biker friends. In the Norse classic Eyrbyggja saga they find an ancient zombie story.


این فیلم با نام تجاری Saga محصول کشور Norway است.به کارگردانی Jørn Steen و بازیگرانی چون Ted Skjellum,Terje Sødal,Ingvild Hogstad در ژانر کمدی,وحشت در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Founders Day

4.6   - IMDB

در روزهای منتهی به انتخابات شدید شهرداری، یک شهر کوچک با یک سری قتل های شوم تکان می خورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Megamind vs The Doom Syndicate

2.4   - IMDB

تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید ظاهر شیطانی خود را حفظ کند تا زمانی که بتواند دوستان خود (Roxanne، Ol%27 Chum و Keiko) را جمع کند تا از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خود جلوگیری کند.