زیرنویس فیلم Saga (2021)

نام فارسی فیلم : حماسه (2021)

8.6
  • ژانر :   کمدی وحشت
  • کارگردان :   Jørn Steen
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   Norway
  • بازیگران :   Ted Skjellum-  Terje Sødal-  Ingvild Hogstad

خلاصه فارسی

یک کارگردان موزیک ویدیوی بلک متال می خواهد با کمک دوستان راک و دوچرخه سوار خود یک ویژگی وایکینگ بسازد. در حماسه کلاسیک اسکاندیناوی Eyrbyggja آنها یک داستان زامبی باستانی پیدا می کنند.


خلاصه انگلیسی

A Black Metal music video director wants to make a viking feature with the help of his rocker and biker friends. In the Norse classic Eyrbyggja saga they find an ancient zombie story.


این فیلم با نام تجاری Saga محصول کشور Norway است.به کارگردانی Jørn Steen و بازیگرانی چون Ted Skjellum,Terje Sødal,Ingvild Hogstad در ژانر کمدی,وحشت در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Valley

2.6   - IMDB

آخر هفته اسکی یک زوج تازه نامزد به طرز وحشتناکی خراب می شود، زمانی که یک مهمان غیرمنتظره از راه می رسد و نیروهای تاریک ماوراء طبیعی خانه شروع به افزایش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم H P Lovecraft's the Old Ones

3.5   - IMDB

در سال 1930، ناخدای دریایی راسل مارش نور را دید و به مدت 93 سال بدن او متعلق به خودش نبود. او که یک پیرمرد بزرگ در آن زندگی می کرد، اعمال غیرقابل توصیفی را به نام نظم باطنی داگون انجام داد. اکنون آزاد است، او در جستجوی راهی برای بازگشت به گذشته برای معکوس کردن وحشت های آفریده شده بر جهان است. اما فرقه نقشههای دیگری دارد و برای نابودی او دست از کار نمیکشد.