زیرنویس فیلم Rubikon (2022)

نام فارسی فیلم : روبیکون (2022)

4.4
  • ژانر :   علمی تخیلی
  • کارگردان :   Magdalena Lauritsch
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   Austria
  • بازیگران :   Julia Franz Richter-  George Blagden-  Mark Ivanir

خلاصه فارسی

سرباز شرکت هانا و دانشمندان گاوین و دیمیتری در حال تحقیق در مورد پروژه جلبکی در ایستگاه فضایی روبیکن هستند که قرار است برای همیشه اکسیژن و غذا را برای بشریت تامین کند. اما ناگهان زمین در زیر آنها در مه قهوه ای و سمی ناپدید می شود و تمام تماس ها قطع می شود - آیا آنها آخرین بازماندگان بشریت هستند؟ آیا آنها باید ایستگاه امن را راه اندازی کنند، پرواز برگشت را جرأت کنند و در نتیجه جان خود را به خطر بیندازند؟


خلاصه انگلیسی

The company soldier Hannah and the scientists Gavin and Dimitri are researching an algae project on board the Rubikon space station, which is supposed to permanently supply humanity with oxygen and food. But suddenly the earth disappears below them in a brown, toxic fog and all contact is broken off - are they the last survivors of humanity? Should they initiate the safe station, dare the return flight and thereby risk their lives?


این فیلم با نام تجاری Rubikon محصول کشور Austria است.به کارگردانی Magdalena Lauritsch و بازیگرانی چون Julia Franz Richter,George Blagden,Mark Ivanir در ژانر علمی تخیلی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chariot

3.4   - IMDB

دکتر کارن، متخصص عجیب و غریب و غیرعادی، بیماران ناآگاه را از طریق انتقال تناسخ راهنمایی می کند. وقتی هریسون رویاهای تکراری مرموز را تجربه می کند، برای کمک به دکتر کارن مراجعه می کند و مواجهه خود را با زنی که در زندگی قبلی دوستش داشت، فاش می کند. با توجه به یک نقص در سیستم، پزشک باید قبل از اینکه آینده بیمار خود را برای همیشه از مسیر خارج کند، مشکل را برطرف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reign of Chaos

2.6   - IMDB

هنگامی که جهان توسط طاعون ایجاد شده توسط ارباب شیطانی Chaos گرفتار می شود و انسان ها به موجودات هار تبدیل می شوند، بشر تنها توسط سه زن جوان، از فرزندان یک الهه، با قدرت جلوگیری از شر Chaos می تواند نجات یابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prototype

2   - IMDB

در آینده ای نزدیک، اندرویدهای شبیه به زندگی با هوش مصنوعی ساخته شده اند تا به افراد در انجام کارهای خانگی کمک کنند. نمونه اولیه One که توسط راجر مارشال ساخته شده و توسط خانواده وی آزمایش شده است، ثابت می کند که محبوب است اما دارای نقص است. راجر بر روی مدل جدیدی به نام Two کار میکند که ویژگیهای بهبود یافته آن نویدبخش تواناییهای فوقانسانی آن است. با افزایش تنش ها بین راجر و همسر شلی، اندرویدها بد کار می کنند و زندگی تمام خانواده به زودی در خطر نقشه های شوم دو قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ultrasound

5.7   - IMDB

پس از خراب شدن ماشینش، گلن یک شب عجیب و غریب را با یک زوج متاهل سپری می کند و زنجیره ای از وقایع را به راه می اندازد که زندگی آن ها و چندین غریبه تصادفی را تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم After the Pandemic

3.6   - IMDB

در دنیایی پسا آخرالزمانی می گذرد که در آن یک بیماری همه گیر جهانی هوابرد 90 درصد جمعیت زمین را از بین برده است و تنها جوانان و افراد مصون به عنوان لاشخور دوام آورده اند. برای الی و کوین، چالشهای روزانه برای زنده ماندن زمانی که توسط استالکرهای بیرحم شکار میشوند، تشدید میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Electric Man

3.3   - IMDB

هنگامی که Trace McNeil یک شوک 12000 ولتی را تجربه می کند، زندگی او تبدیل به یک تاری روانگردان از واقعیت و فانتزی در این درام علمی تخیلی می شود.