زیرنویس فیلم Rise (2022)

نام فارسی فیلم : بالا آمدن (2022)

7.1
  • ژانر :   زندگینامه درام ورزشی
  • کارگردان :   Akin Omotoso
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Dayo Okeniyi-  Yetide Badaki-  Uche Agada

خلاصه فارسی

پس از مهاجرت به یونان از نیجریه، ورا و چارلز آنتتوکومپو برای زنده ماندن و تأمین مخارج پنج فرزند خود تلاش کردند، در حالی که زیر تهدید روزانه اخراج زندگی می کردند. ناامید از به دست آوردن شهروندی یونان، اما تحت تأثیر سیستمی که هر لحظه آنها را مسدود می کرد، تضعیف شده بودند، چشم انداز، عزم و ایمان خانواده آنها را از ابهام خارج کرد تا حرفه سه قهرمان NBA را آغاز کنند.


خلاصه انگلیسی

After emigrating to Greece from Nigeria, Vera and Charles Antetokounmpo struggled to survive and provide for their five children, while living under the daily threat of deportation. Desperate to obtain Greek citizenship but undermined by a system that blocked them at every turn, the family's vision, determination and faith lifted them out of obscurity to launch the careers of three NBA champions.


این فیلم با نام تجاری Rise محصول کشور United States است.به کارگردانی Akin Omotoso و بازیگرانی چون Dayo Okeniyi,Yetide Badaki,Uche Agada در ژانر زندگینامه,درام,ورزشی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Giannis: The Marvelous Journey

8.4   - IMDB

مستندی که اودیسه خارقالعاده گیانیس آنتتوکومپو، ستاره بزرگ NBA را از دوران کودکی فقیرانه در یونان به عنوان پسر مهاجران نیجریهای به قلههای دنیای بسکتبال روایت میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dog Gone

6.1   - IMDB

وقتی سگ محبوبش ناپدید می شود، مرد جوانی با والدینش به جستجوی باورنکردنی می پردازد تا او را پیدا کند و به او داروهای نجات بخش بدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Left Behind: Rise of the Antichrist

4.4   - IMDB

تنها نور پس از فروپاشی جهان در هرج و مرج، یک رهبر جذاب جدید است که در راس سازمان ملل قرار می گیرد، اما آیا او امید به آینده ای بهتر را به ارمغان می آورد؟ یا آخر دنیاست؟