زیرنویس فیلم Rescued by Ruby (2022)

نام فارسی فیلم : توسط روبی نجات یافت (2022)

7.1
  • ژانر :   زندگینامه درام خانوادگی
  • کارگردان :   Katt Shea
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Grant Gustin-  Scott Wolf-  Kaylah Zander

خلاصه فارسی

یک سرباز ایالتی در حال تعقیب رویای خود برای پیوستن به یک واحد نخبه K-9، با همکار خود شریک می شود: توله پناهگاه باهوش اما شیطان، روبی. براساس داستانی واقعی.


خلاصه انگلیسی

Chasing his dream to join an elite K-9 unit, a state trooper partners with a fellow underdog: clever but naughty shelter pup Ruby. Based on a true story.


این فیلم با نام تجاری Rescued by Ruby محصول کشور United States است.به کارگردانی Katt Shea و بازیگرانی چون Grant Gustin,Scott Wolf,Kaylah Zander در ژانر زندگینامه,درام,خانوادگی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.2   - IMDB

شرلی چیشولم پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoop

6.5   - IMDB

این نمایش داستانی با الهام از رویدادهای واقعی، روایتی درونی از چگونگی تضمین مصاحبه بدنام شاهزاده اندرو توسط زنان نیوزنایت ارائه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Windcatcher

5.4   - IMDB

در یک شهر کوچک روستایی، سه نفر از دوستان غیرمحتمل - پرسی بوی، کیتی کاب و دیزی هاوکینز - با هم متحد می شوند تا عنوان روز ورزش مدرسه محلی را از گروهی از قلدرهای کلاس پنجم بگیرند. اما در حالی که پسر پرسی با کمک جفت هایش تمرین می کند، پس از آن توانایی ماوراء طبیعی خود را در دیدن ارواح گمشده کشف می کند - هدیه ای که از پدربزرگش منتقل شده است. پسر پرسی باید بر ترس های خود غلبه کند، انعطاف پذیری خود را ثابت کند و به نیرویی تبدیل شود که باید با آن حساب کرد.