زیرنویس فیلم Press Play (2022)

نام فارسی فیلم : Play را فشار دهید (2022)

5.5
  • ژانر :   داستان عاشقانه علمی تخیلی
  • کارگردان :   Greg Björkman
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   South Korea United States
  • بازیگران :   Lewis Pullman-  Danny Glover-  Christina Chang

خلاصه فارسی

لورا و هریسون عاشقانهای عالی دارند که بر اساس عشق مشترک به موسیقی بنا شده است. پس از یک تصادف مرگبار، لورا این فرصت را پیدا می کند که عشق زندگی خود را نجات دهد، زمانی که متوجه می شود که میکس آنها می تواند او را در زمان به عقب برگرداند.


خلاصه انگلیسی

Laura and Harrison have the picture-perfect romance built on the foundation of a shared love of music. After a deadly accident, Laura gets the chance to save the love of her life when she discovers that their mixtape can transport her back in time.


این فیلم با نام تجاری Press Play محصول کشور South Korea,United States است.به کارگردانی Greg Björkman و بازیگرانی چون Lewis Pullman,Danny Glover,Christina Chang در ژانر ,داستان عاشقانه,علمی تخیلی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Scottish Love Scheme

6.3   - IMDB

لیلی با مادرش به اسکاتلند سفر می کند و با لوگان، دوست خانوادگی دوران کودکی، دوباره ارتباط برقرار می کند. بدون اینکه لیلی و لوگان بدانند، مادران مداخله گر آنها نقشه ای برای راه اندازی آنها در نظر گرفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wedding Veil Expectations

6.7   - IMDB

اوری و پیتر سعی میکنند در حین بازسازی خانه قدیمیای که خریدهاند و کارهای شعبدهبازی میکنند، عاشقانه را زنده نگه دارند، اما وقتی اخباری را دریافت میکنند که انتظارش را داشتند، همهچیز چشمانداز جدیدی پیدا میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love in Glacier National: A National Park Romance

6.1   - IMDB

جرقهها زمانی به پرواز در میآیند که هانا، یک متخصص در پیشبینی بهمن، فناوری جدید خود را به پارک ملی Glacier میآورد و مدیر بخش نجات کوهستان، که بیشتر به شهود و عقل سلیم تکیه میکند، با فشار مواجه میشود. رویکرد دوگانه آنها چیزی بیش از پیش بینی را در قلب آنها به ارمغان می آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rubikon

4.4   - IMDB

سرباز شرکت هانا و دانشمندان گاوین و دیمیتری در حال تحقیق در مورد پروژه جلبکی در ایستگاه فضایی روبیکن هستند که قرار است برای همیشه اکسیژن و غذا را برای بشریت تامین کند. اما ناگهان زمین در زیر آنها در مه قهوه ای و سمی ناپدید می شود و تمام تماس ها قطع می شود - آیا آنها آخرین بازماندگان بشریت هستند؟ آیا آنها باید ایستگاه امن را راه اندازی کنند، پرواز برگشت را جرأت کنند و در نتیجه جان خود را به خطر بیندازند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Chariot

3.4   - IMDB

دکتر کارن، متخصص عجیب و غریب و غیرعادی، بیماران ناآگاه را از طریق انتقال تناسخ راهنمایی می کند. وقتی هریسون رویاهای تکراری مرموز را تجربه می کند، برای کمک به دکتر کارن مراجعه می کند و مواجهه خود را با زنی که در زندگی قبلی دوستش داشت، فاش می کند. با توجه به یک نقص در سیستم، پزشک باید قبل از اینکه آینده بیمار خود را برای همیشه از مسیر خارج کند، مشکل را برطرف کند.