زیرنویس فیلم Pile ou face (1980)

نام فارسی فیلم : شیر یا خط (1980)

6.6
  • ژانر :   درام دلهره آور
  • کارگردان :   Robert Enrico
  • سال انتشار :   1980
  • محصول کشور :   France
  • بازیگران :   Philippe Noiret-  Michel Serrault-  Dorothée

خلاصه فارسی

از زمان مرگ همسرش، بازرس لوئیس بارونی (فیلیپ نوآرت) تبدیل به یک گوشه نشین مجازی شده است و تنهایی خانه آرام خود را به همراهی دیگران ترجیح می دهد. دوره تأمل غم انگیز او زمانی شکسته می شود که از او خواسته می شود تا به مرگ مشکوک مادام مورلا که به گفته همسرش ادوارد (میشل سررو) از پنجره طبقه بالا سقوط کرد، نگاه کند. بارونی که کنجکاو است بیشتر بداند، تحقیق خود را آغاز می کند.


خلاصه انگلیسی

Since his wife died, Inspector Louis Baroni (Philippe Noiret) has become a virtual recluse, preferring the solitude of his quiet house to the company of others. His period of mournful contemplation is broken when he is called out to look into the suspicious death of Madame Morlaix who, according to her husband Edouard (Michel Serrault), fell from an upstairs window. Curious to find out more, Baroni begins his inquiry.


این فیلم با نام تجاری Pile ou face محصول کشور France است.به کارگردانی Robert Enrico و بازیگرانی چون Philippe Noiret,Michel Serrault,Dorothée در ژانر ,درام,دلهره آور در سال 1980 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gassed Up

5.3   - IMDB

در جریان اوج جنایات موتور سیکلت در لندن، اش 20 ساله که سعی دارد برای بزرگ کردن خواهر 14 ساله خود پول به دست آورد و مادرش را برای بازپروری بفرستد، با یک باند جرایم سازمان یافته گرفتار می شود. به رهبری یک مهاجر جوان و کاریزماتیک آلبانیایی. همانطور که جنایات بزرگتر می شوند و توجه اعتیاد آور می شود، Ash تلاش می کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد. به زودی، او باید بین افرادی که دوستش دارد یکی را انتخاب کند و تمام زندگی اش در اطرافش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.