زیرنویس فیلم Oro Arrowhead (2022)

نام فارسی فیلم : Oro Arrowhead (2022)

3.8
  • ژانر :   رمز و راز
  • کارگردان :   Bill Rahn
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Stephen Thompson-  Vanessa Ore-  Jermi Little

خلاصه فارسی

مردی که رد پای پدرش را روی یک نقشه مرموز دنبال میکند، به دنبال یک نوک پیکان طلایی میگردد که به نظر میرسد کل شهر را به وحشت انداخته است.


خلاصه انگلیسی

Tracing his father's trail on a mysterious map, a man searches for a golden arrowhead that seems to have the entire town spooked.


این فیلم با نام تجاری Oro Arrowhead محصول کشور United States است.به کارگردانی Bill Rahn و بازیگرانی چون Stephen Thompson,Vanessa Ore,Jermi Little در ژانر رمز و راز در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cryo

5.2   - IMDB

پنج دانشمند از خواب برودتی بیدار می شوند و خود را در یک مرکز زیرزمینی به دام می اندازند. بدون هیچ خاطره ای از اینکه چه کسی هستند یا چه مدت خواب بوده اند، متوجه می شوند که ممکن است بخشی از یک آزمایش علمی اشتباه بوده باشند. پس از یک سری اتفاقات عجیب، دانشمندان متوجه می شوند که در حال شکار هستند. آنها نمی دانند چه کسی یا به چه دلیل آنها را شکار می کند، اما دانشمندان شروع به شک می کنند که ممکن است یکی از آنها قاتل باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Above Snakes

4.7   - IMDB

کلمن دابز برای انتقام از قاضی که او را محکوم کرده از زندان بازگشته است. چه راهی بهتر از گرفتن انتقام از تنها چیزی که قاضی واقعاً به آن اهمیت می دهد: دخترش. اما آیا واقعاً می تواند به همین راحتی باشد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying for Chocolate: A Curious Caterer Mystery

6.6   - IMDB

گلدی یک مادر مجرد با روحیه است که برای کمک به حل مرگ مرموز یک دوست در نقش کاراگاه شهر قرار می گیرد. با تیک تاک ساعت برای یافتن مقصر، گلدی با کارآگاه تام شولتز که به دانش محلی گلدی متمایل است، شراکت بعید میدهد. همانطور که رابطه آنها نشانه هایی از تبدیل شدن به چیزی بیشتر را نشان می دهد، لیست مظنونان افزایش می یابد. آیا گلدی قبل از اینکه قاتل روی او تنگ شود، روی قاتل تنگ خواهد شد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم No Running

وقتی دوست دختر یک مرد سیاهپوست به طور مرموزی ناپدید می شود، او مجبور می شود فرار کند و یک قدم جلوتر از پلیس مشکوک بماند تا نامش را پاک کند و بفهمد آیا نیروهای ماورایی مقصر هستند یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Other Me

4.3   - IMDB

ایراکلی یک معمار جوان مشتاق است که با تشخیص بیماری چشمی ناتوان کننده دچار آشفتگی می شود. همانطور که وضعیت او بدتر می شود، دنیای بصری سورئال به روی او باز می شود که باعث می شود انتخاب های زندگی، شغل و ازدواجش با نوتسای ناامید فزاینده ای را زیر سوال ببرد که با وفاداری خود به شوهرش و واقعیت های بقای روزانه مبارزه می کند. با بدتر شدن وضعیتش، ایراکلی با نینو هنرمند زیبایی که به تنهایی در جنگل زندگی می کند آشنا می شود. او به موزه هنری او تبدیل می شود و آنها پیوند عمیقی ایجاد می کنند که از شیفتگی به شیفتگی به عشق تبدیل می شود. آنها با زبان شاعرانه صحبت می کنند و یکدیگر را کاملاً درک می کنند. در همین حال، نوتسا سه شغل کار می کند و تحت تأثیر رئیس جدیدش قرار می گیرد، یک فرد اجتماعی از آمریکا که به همین ترتیب در یک ازدواج پر سر و صدا گرفتار شده است. آنها بیش از ودکا و جاذبه جنسی پیوند می خورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Man in the Woods

5.4   - IMDB

در یک شب برفی در سال 1963، دانش آموزی در جنگل گم می شود. همانطور که دوستانش به دنبال او می گردند، آنها با طرح سایه و شیطان سازی روبرو می شوند که مدرسه ایده آل آنها بر اساس آن ساخته شده است.