زیرنویس فیلم Olympia (2018)

نام فارسی فیلم : المپیا (2018)

7.2
  • ژانر :   مستند زندگینامه کمدی
  • کارگردان :   Harry Mavromichalis
  • سال انتشار :   2018
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Kary Antholis-  Edward Asner-  Leslie Ayvazian

خلاصه فارسی

المپیا دوکاکیس برنده جایزه اسکار را در پشت صحنه در این نمایه مهربان یک نیویورکی سرسخت و گنجینه محبوب صحنه و صفحه نمایش دنبال کنید.


خلاصه انگلیسی

Follow Academy Award winner Olympia Dukakis behind the scenes in this affectionate profile of a stalwart New Yorker and beloved stage and screen treasure.


این فیلم با نام تجاری Olympia محصول کشور United States است.به کارگردانی Harry Mavromichalis و بازیگرانی چون Kary Antholis,Edward Asner,Leslie Ayvazian در ژانر مستند,زندگینامه,کمدی در سال 2018 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hobby

6.6   - IMDB

مجموعهداران قدیمی و نسل جدیدی از خریداران صنعت کارت بازرگانی را دنبال میکند و در حالی که سرگرمی هستهای میشود، در تب کارتهای معاملاتی بیدرنگ فرو میرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Frida

7.3   - IMDB

سفری کاملا خام و جادویی در زندگی، ذهن و قلب هنرمند برجسته فریدا کالو. برای اولین بار از زبان خودش - برگرفته از دفتر خاطراتش، نامههای فاشکننده، مقالهها و مصاحبههای چاپی - و با انیمیشنهای غنایی الهامگرفته از آثار هنری فراموشنشدنی او به وضوح زنده شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.