زیرنویس فیلم My Fake Boyfriend (2022)

نام فارسی فیلم : دوست پسر جعلی من (2022)

4.9
  • ژانر :   کمدی داستان عاشقانه
  • کارگردان :   Rose Troche
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   Canada
  • بازیگران :   Keiynan Lonsdale-  Dylan Sprouse-  Sarah Hyland

خلاصه فارسی

یک مرد جوان در یک موقعیت دشوار از توصیه های بهترین دوست غیر متعارف خود پیروی می کند و از رسانه های اجتماعی برای ایجاد یک دوست پسر جعلی استفاده می کند تا معشوق سابق وحشتناک خود را از زندگی اش دور نگه دارد. اما وقتی او با عشق واقعی زندگیاش روبرو میشود، همه چیز نتیجه معکوس میدهد و قطع رابطه با دوست پسر قلابیاش سخت میشود.


خلاصه انگلیسی

A young man in a tricky situation follows the advice of his unconventional best friend and uses social media to create a fake boyfriend to keep his awful ex-lover out of his life. But everything backfires when he meets the real love of his life, and breaking up with his fake boyfriend proves hard to do.


این فیلم با نام تجاری My Fake Boyfriend محصول کشور Canada است.به کارگردانی Rose Troche و بازیگرانی چون Keiynan Lonsdale,Dylan Sprouse,Sarah Hyland در ژانر کمدی,داستان عاشقانه در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur's Whisky

4.4   - IMDB

هنگامی که شوهر جوآن می میرد، او از این که متوجه می شود او اکسیری اختراع کرده است شوکه می شود که مصرف کننده را دوباره جوان نشان می دهد. این سه زن با به اشتراک گذاشتن آن با دو دوستش، شهر را قرمز رنگ می کنند اما به زودی متوجه می شوند که دیگر برای جوان بودن در دنیای مدرن مجهز نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Self Reliance

6.1   - IMDB

وقتی به مردی پیشنهاد می شود یک میلیون دلار بازی کند که در آن شکارچیان سعی می کنند او را بکشند، او فکر می کند که راه گریز کامل را پیدا کرده است: آنها فقط زمانی می توانند حمله کنند که او تنها باشد. تنها مشکل او این است که هیچ یک از دوستان یا خانواده اش باور ندارند که بازی واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Scottish Love Scheme

6.3   - IMDB

لیلی با مادرش به اسکاتلند سفر می کند و با لوگان، دوست خانوادگی دوران کودکی، دوباره ارتباط برقرار می کند. بدون اینکه لیلی و لوگان بدانند، مادران مداخله گر آنها نقشه ای برای راه اندازی آنها در نظر گرفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Betty's Bad Luck in Love

6.2   - IMDB

روابط بتی که از کودکی نفرین شده بود تا در روابط عاشقانه شکست بخورد، همیشه به فاجعه ختم شده است. اما وقتی الکس را ملاقات می کند، وسوسه می شود یک بار دیگر تلاش کند. آیا عشق واقعی می تواند بر نفرین غلبه کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Founders Day

4.6   - IMDB

در روزهای منتهی به انتخابات شدید شهرداری، یک شهر کوچک با یک سری قتل های شوم تکان می خورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Megamind vs The Doom Syndicate

2.4   - IMDB

تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید ظاهر شیطانی خود را حفظ کند تا زمانی که بتواند دوستان خود (Roxanne، Ol%27 Chum و Keiko) را جمع کند تا از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خود جلوگیری کند.