زیرنویس فیلم Moses (1995)

نام فارسی فیلم : حضرت موسی (1995)

  • ژانر :   ماجراجویی زندگینامه
  • کارگردان :   Roger Young
  • سال انتشار :   1995
  • محصول کشور :   Czechia Netherlands United Kingdom
  • بازیگران :   Soumaya Akaaboune-  Ben Kingsley-  Frank Langella

خلاصه فارسی

در این داستان عهد عتیق که عاشقانه روایت می شود، خدا از یک مرد معمولی خواسته می شود تا غیرممکن را انجام دهد. هنگامی که فرعون مصر شروع به سفت کردن طناب بر بردگان یهودی خود می کند، موسی (بن کینگزلی) آنها را به سوی آزادی هدایت می کند. فیلیپ استون، آنتونی هیگینز، آنتون لسر و آنیتا زاگاریا در این قسمت برنده جایزه از مجموعه "بزرگترین داستان های کتاب مقدس" TNT به کارگردانی راجر یانگ حضور دارند.


خلاصه انگلیسی

An ordinary man is called upon by God to do the impossible in this lovingly told production of the Old Testament story. When the Pharaoh of Egypt begins to tighten the noose on his Jewish slaves, Moses (Ben Kingsley) leads them to freedom. Philip Stone, Anthony Higgins, Anton Lesser and Anita Zagaria are featured in this award-winning installment from TNT's 'greatest stories of the Bible' series directed by Roger Young.


این فیلم با نام تجاری Moses محصول کشور Czechia,Netherlands,United Kingdom است.به کارگردانی Roger Young و بازیگرانی چون Soumaya Akaaboune,Ben Kingsley,Frank Langella در ژانر ماجراجویی,زندگینامه, در سال 1995 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.2   - IMDB

شرلی چیشولم پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoop

6.5   - IMDB

این نمایش داستانی با الهام از رویدادهای واقعی، روایتی درونی از چگونگی تضمین مصاحبه بدنام شاهزاده اندرو توسط زنان نیوزنایت ارائه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gassed Up

5.3   - IMDB

در جریان اوج جنایات موتور سیکلت در لندن، اش 20 ساله که سعی دارد برای بزرگ کردن خواهر 14 ساله خود پول به دست آورد و مادرش را برای بازپروری بفرستد، با یک باند جرایم سازمان یافته گرفتار می شود. به رهبری یک مهاجر جوان و کاریزماتیک آلبانیایی. همانطور که جنایات بزرگتر می شوند و توجه اعتیاد آور می شود، Ash تلاش می کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد. به زودی، او باید بین افرادی که دوستش دارد یکی را انتخاب کند و تمام زندگی اش در اطرافش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sleeping Dogs

6.1   - IMDB

روی فریمن، یک کارآگاه سابق قتل با حافظه ای شکسته، مجبور می شود پرونده ای را که به یاد نمی آورد، دوباره بررسی کند. در حالی که زندگی یک مرد در انتظار اعدام است، فریمن باید شواهد وحشیانه یک دهه تحقیقات قتل را جمع آوری کند و شبکه ای شوم از رازهای مدفون و خیانت هایی را که به گذشته او مرتبط است، آشکار کند. تنها با غرایز اعتماد، او با یک حقیقت وحشتناک روبرو می شود - گاهی اوقات، بهتر است اجازه دهید سگ های خواب دروغ بگویند.

زیر‌نویس فارسی فیلم They Turned Us Into Killers

2.9   - IMDB

دختری قبل از اینکه جان خود را بگیرد توسط دوست پسرش مورد تجاوز و مواد مخدر قرار می گیرد. بهترین دوستش که مصمم به انتقام گرفتن است، مسئولین را شکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Strictly Confidential

2.8   - IMDB

در سالگرد مرگ ربکا، میا به بهشت ​​کارائیب بازمیگردد، جایی که او و بهترین دوستش آخرین روزهای زندگیاش را با هم به اشتراک گذاشتند. همانطور که میا قصد دارد وقایع مرموز درگذشتش را کشف کند، احساسات قدیمی بالا میآیند، رازهای جدیدی کشف میشود و میا به دنیای اغواکننده خیانت و قتل کشیده میشود.