زیرنویس فیلم Minamata (2020)

نام فارسی فیلم : میناماتا (2020)

7.3
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Andrew Levitas
  • سال انتشار :   2020
  • محصول کشور :   United Kingdom United States United Arab Emirates
  • بازیگران :   Akiko Iwase-  Johnny Depp-  Katherine Jenkins

خلاصه فارسی

دبلیو یوجین اسمیت، عکاس جنگ، به ژاپن سفر می کند و در آنجا آثار مخرب مسمومیت با جیوه در جوامع ساحلی را مستند می کند.


خلاصه انگلیسی

War photographer W. Eugene Smith travels back to Japan where he documents the devastating effect of mercury poisoning in coastal communities.


این فیلم با نام تجاری Minamata محصول کشور United Kingdom,United States,United Arab Emirates است.به کارگردانی Andrew Levitas و بازیگرانی چون Akiko Iwase,Johnny Depp,Katherine Jenkins در ژانر درام در سال 2020 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bosco

5.9   - IMDB

بر اساس داستان واقعی کوانتای "بوسکو" آدامز. آدامز که به دلیل تلاش برای در اختیار داشتن ماری جوانا به 35 سال زندان محکوم شده بود، در حالی که تحت نظارت 24 ساعته در سلول انفرادی بود، با کمک یک زن مسن تر که از طریق یک آگهی قلب تنها با او آشنا شد، به طور معجزه آسایی از یک زندان فوق امنیتی فدرال فرار کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Float

5.1   - IMDB

ویورلی فکر میکرد که آیندهاش را مشخص کرده است، پس از یک دیدار تابستانی از والدینش در تایپه، اقامت پزشکی خود را در تورنتو آغاز کرد. هنگامی که برنامههای او ناگهان تغییر میکند، او یک مسیر انحرافی به یک شهر کوچک کانادایی میرود که در آنجا با غریق غریق محلی بلیک ملاقات میکند. بعد از اینکه بلیک او را از غرق شدن در یک مهمانی ساحلی نجات میدهد، به ویورلی پیشنهاد میکند که شنا را بیاموزد، و با ادامه درسها، این دو به طور غیرمنتظرهای عاشق یکدیگر میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Suncoast

6.6   - IMDB

در حالی که از برادرش به همراه مادر جسورش مراقبت می کند، یک نوجوان دوستی غیرمحتمل با یک فعال عجیب و غریب برقرار می کند که به یکی از برجسته ترین موارد پزشکی در تمام دوران اعتراض می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bleeding Love

5.5   - IMDB

در تلاش برای پیوستن دوباره به دخترش پس از مدتی غیبت، پدری او را به یک سفر جاده ای به سانتافه، نیومکزیکو می برد. در طول مسیر آنها با شخصیت ها و موانع جالبی روبرو می شوند و رابطه خود را مرتب می کنند.