زیرنویس فیلم Metal Lords (2022)

نام فارسی فیلم : لردهای فلزی (2022)

6.7
  • ژانر :   کمدی درام
  • کارگردان :   Peter Sollett
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Jaeden Martell-  Adrian Greensmith-  Isis Hainsworth

خلاصه فارسی

برای هانتر و کوین نوجوانان نامناسب، مسیر شکوه روشن است: خود را وقف فلز کنند. در نبرد باندها پیروز شوید. و مانند خدایان پرستش شوند.


خلاصه انگلیسی

For teenage misfits Hunter and Kevin, the path to glory is clear: Devote themselves to metal. Win Battle of the Bands. And be worshipped like gods.


این فیلم با نام تجاری Metal Lords محصول کشور United States است.به کارگردانی Peter Sollett و بازیگرانی چون Jaeden Martell,Adrian Greensmith,Isis Hainsworth در ژانر کمدی,درام, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.