زیرنویس فیلم Marooned (1969)

نام فارسی فیلم : مارون زده (1969)

5.8
  • ژانر :   ماجراجویی درام علمی تخیلی
  • کارگردان :   John Sturges
  • سال انتشار :   1969
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Gregory Peck-  Richard Crenna-  David Janssen

خلاصه فارسی

سه فضانورد پس از گذراندن چندین ماه در یک آزمایشگاه مداری، آماده بازگشت به زمین می شوند تا متوجه شوند که رانشگرهای دور مدارشان فعال نمی شوند. ناسا پس از اینکه در ابتدا فکر کرد ممکن است مجبور شوند آنها را در مدار رها کنند، تصمیم می گیرد تا یک نجات جسورانه را راه اندازی کند. نقشههای آنها به دلیل طوفانی که به سمت محل پرتاب حرکت میکند و کاهش عرضه هوا در کپسول فضانوردان پیچیده میشود.


خلاصه انگلیسی

After spending several months in an orbiting lab, three astronauts prepare to return to Earth only to find their de-orbit thrusters won't activate. After initially thinking they might have to abandon them in orbit, NASA decides to launch a daring rescue. Their plans are complicated by a Hurricane headed towards the launch site—and a shrinking air supply in the astronauts' capsule.


این فیلم با نام تجاری Marooned محصول کشور United States است.به کارگردانی John Sturges و بازیگرانی چون Gregory Peck,Richard Crenna,David Janssen در ژانر ماجراجویی,درام,علمی تخیلی در سال 1969 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.