زیرنویس فیلم Made in U.S.A (1966)

نام فارسی فیلم : ساخته شده در ایالات متحده آمریکا (1966)

6.2
  • ژانر :   کمدی رمز و راز
  • کارگردان :   Jean-Luc Godard
  • سال انتشار :   1966
  • محصول کشور :   France
  • بازیگران :   Anna Karina-  László Szabó-  Jean-Pierre Léaud

خلاصه فارسی

پائولا نلسون برای ملاقات با معشوقش ریچارد پولیتزر به آتلانتیک سیتی می رود، اما او را مرده می بیند و تصمیم می گیرد مرگ او را بررسی کند. او در اتاق هتلش با تیفوس آشنا می شود که در نهایت او را ناک اوت می کند. جسد او بعداً در آپارتمان دیوید گودیس، نویسنده پیدا شد. پائولا دستگیر و مورد بازجویی قرار می گیرد. از آن به بعد، او با گانگسترهای زیادی روبرو می شود.


خلاصه انگلیسی

Paula Nelson goes to Atlantic City to meet her lover, Richard Politzer, but finds him dead and decides to investigate his death. In her hotel room, she meets Typhus, whom she ends up knocking out. His corpse is later found in the apartment of David Goodis, a writer. Paula is arrested and interrogated. From then on, she encounters many gangsters.


این فیلم با نام تجاری Made in U.S.A محصول کشور France است.به کارگردانی Jean-Luc Godard و بازیگرانی چون Anna Karina,László Szabó,Jean-Pierre Léaud در ژانر کمدی,,رمز و راز در سال 1966 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jonah

3.6   - IMDB

پس از ربوده شدن جونا، پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال بررسی پرونده های ماوراء طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون