زیرنویس فیلم Lotawana (2022)

نام فارسی فیلم : لوتاوانا (2022)

5.4
  • ژانر :   ماجراجویی درام
  • کارگردان :   Trevor Hawkins
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Nicola Collie-  Jennifer Seward-  Todd Blubaugh

خلاصه فارسی

یک زندگی یکنواخت، فارست (تاد بلوباگ) را با زندگی بر روی قایق بادبانی خود در دریاچه جذاب میسوری به سفری برای کشف خود سوق داده است. به زودی او اورلی های سرکش و آزاده (نیکولا کولی) را متوجه می شود و رویاهای آرمان گرایانه آنها برای یک ماجراجویی عاشقانه و هیجان انگیز و تفکر برانگیز هماهنگ می شوند. آیا آنها می توانند زنده بمانند، دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنند و قواعد وجودی مدرن خود را بازنویسی کنند، یا متوجه خواهند شد که جامعه به دلایلی به همان روشی عمل می کند؟


خلاصه انگلیسی

A monotonous life has pushed the unfulfilled Forrest (Todd Blubaugh) to a voyage of self-discovery by living aboard his sailboat on an alluring, Missouri lake. Soon he catches wind of the rebellious and free-spirited Everly (Nicola Collie) and their idealistic dreams align for a thrilling and thought-provoking, romantic adventure. Can they survive, reconnect with nature and rewrite their own rules of modern existence, or will they discover that society operates the way it does for a reason?


این فیلم با نام تجاری Lotawana محصول کشور United States است.به کارگردانی Trevor Hawkins و بازیگرانی چون Nicola Collie,Jennifer Seward,Todd Blubaugh در ژانر ماجراجویی,درام در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur the King

7   - IMDB

در طول ده روز و 435 مایل، یک پیوند ناگسستنی بین مایکل لایت، مسابقهدهنده ماجراجویانه حرفهای و یک همدم سگ خیابانی به نام آرتور شکل میگیرد. همانطور که تیم به مرزهای بیرونی خود در استقامت در مسابقه سوق داده می شود، آرتور معنای واقعی پیروزی، وفاداری و دوستی را دوباره تعریف می کند.