زیرنویس فیلم Little Sorcerer (2022)

نام فارسی فیلم : جادوگر کوچولو (2022)

3.9
  • ژانر :   انیمیشن ماجراجویی خانوادگی
  • کارگردان :   Alice Blehart
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ashley Bornancin-  Tony Azzolino-  Geri Courtney-Austein

خلاصه فارسی

هنگامی که شاهزاده الکس در بدن یک موش به دام می افتد، الا و دوستانش راهی سفر می شوند تا مواد معجون جادویی را پیدا کنند که می تواند او را دوباره تغییر دهد. در تلاشی که خود سرنوشت را آزمایش می کند، متوجه می شوند که دوستی قوی ترین درمان از همه است.


خلاصه انگلیسی

When Prince Alex is trapped in the body of a mouse, Ella and her friends set off on a journey to find the magic potion ingredients that can change him back. On a quest that tests fate itself, they discover that friendship is the most potent cure of all.


این فیلم با نام تجاری Little Sorcerer محصول کشور United States است.به کارگردانی Alice Blehart و بازیگرانی چون Ashley Bornancin,Tony Azzolino,Geri Courtney-Austein در ژانر انیمیشن,ماجراجویی,خانوادگی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cult Killer

4.6   - IMDB

یک بازپرس خصوصی مجبور به اتحاد خطرناک با یک قاتل می شود تا از زیر بطن جنایتکار وحشتناک یک شهر ساکت کشف کند و نام مربی خود را که در جنایات دخیل است پاک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kung Fu Panda 4

6.5   - IMDB

پو در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wickensburg

4.1   - IMDB

یک مادر و پسر کوچکش به یک شهر کوچک جدید نقل مکان می کنند. آنها به زودی کشف می کنند که شهر دارای یک راز تاریک است و این یک مسابقه با زمان برای نجات شهر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Legion of Super-Heroes

5.8   - IMDB

کارا که از از دست دادن کریپتون ویران شده است، تلاش می کند تا خود را با زندگی جدید خود روی زمین وفق دهد. پسر عموی او، سوپرمن، او را راهنمایی میکند و به او پیشنهاد میکند فضا-زمان خود را ترک کند تا در آکادمی لژیون در قرن 31 شرکت کند، جایی که او دوستان جدید و دشمن جدیدی پیدا میکند: Brainiac 5. در همین حال، او باید با گروهی مرموز به نام تاریکی مبارزه کند. در حالی که به دنبال سلاح قدرتمندی است که در خزانه آکادمی نگهداری می شود، حلقه بزنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Minions: The Rise of Gru

7.2   - IMDB

گرو که یکی از طرفداران یک سوپرگروه ابرشرور معروف به Vicious 6 است، نقشه ای برای تبدیل شدن به آنقدر شیطانی می کشد تا با پشتیبان پیروانش، مینیون ها، به آنها بپیوندد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mad God

6.8   - IMDB

قاتل را از طریق دنیایی ممنوع از روحهای شکنجهشده، پناهگاههای فرسوده و هیولاهای بدبختی که از ابتداییترین وحشتهای ضمیر ناخودآگاه ساخته شدهاند، دنبال کنید. تمام مجموعهها، موجودات و مجسمههای موجود در این شاهکار ترسناک با دست ساخته شده و با استفاده از تکنیکهای استاپ موشن سنتی متحرک شدهاند. MAD GOD یک کار عاشقانه است، گواهی بر قدرت خلاقیت و ادای احترام به هنر جاودانه انیمیشن استاپ موشن. چشمانت را آماده کن روحت را آماده کن برای ملاقات با سازنده خود آماده شوید.