زیرنویس فیلم Lansky (2021)

نام فارسی فیلم : لانسکی (2021)

6.2
  • ژانر :   زندگینامه جنایت درام
  • کارگردان :   Eytan Rockaway
  • سال انتشار :   2021
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Minka Kelly-  AnnaSophia Robb-  David James Elliott

خلاصه فارسی

هنگامی که مایر لانسکی سالخورده برای آخرین بار توسط فدرال رزرو مورد بررسی قرار می گیرد که گمان می کنند او میلیون ها دلار را در طول نیم قرن پنهان کرده است، گانگستر بازنشسته داستانی سرگیجه آور را روایت می کند و حقیقت ناگفته ای را در مورد زندگی خود به عنوان رئیس بدنام Murder Inc فاش می کند. و سندیکای جنایت ملی.::ناشناس


خلاصه انگلیسی

When the aging Meyer Lansky is investigated one last time by the Feds who suspect he has stashed away millions of dollars over half a century, the retired gangster spins a dizzying tale, revealing the untold truth about his life as the notorious boss of Murder Inc. and the National Crime Syndicate.::Anonymous


این فیلم با نام تجاری Lansky محصول کشور United States است.به کارگردانی Eytan Rockaway و بازیگرانی چون Minka Kelly,AnnaSophia Robb,David James Elliott در ژانر زندگینامه,جنایت,درام در سال 2021 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.2   - IMDB

شرلی چیشولم پس از اینکه اولین زن سیاهپوست منتخب کنگره شد، برای نامزدی ریاست جمهوری سال 1972 از حزب دموکرات به رقابت می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoop

6.5   - IMDB

این نمایش داستانی با الهام از رویدادهای واقعی، روایتی درونی از چگونگی تضمین مصاحبه بدنام شاهزاده اندرو توسط زنان نیوزنایت ارائه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gassed Up

5.3   - IMDB

در جریان اوج جنایات موتور سیکلت در لندن، اش 20 ساله که سعی دارد برای بزرگ کردن خواهر 14 ساله خود پول به دست آورد و مادرش را برای بازپروری بفرستد، با یک باند جرایم سازمان یافته گرفتار می شود. به رهبری یک مهاجر جوان و کاریزماتیک آلبانیایی. همانطور که جنایات بزرگتر می شوند و توجه اعتیاد آور می شود، Ash تلاش می کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد. به زودی، او باید بین افرادی که دوستش دارد یکی را انتخاب کند و تمام زندگی اش در اطرافش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.