زیرنویس فیلم Jurassic World Dominion (2022)

نام فارسی فیلم : سلطه جهانی ژوراسیک (2022)

5.8
  • ژانر :   ماجراجویی علمی تخیلی اکشن
  • کارگردان :   Colin Trevorrow
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States Malta
  • بازیگران :   Chris Pratt-  Laura Dern-  Bryce Dallas Howard

خلاصه فارسی

چهار سال پس از نابودی Isla Nublar، دایناسورها اکنون در کنار انسان ها در سراسر جهان زندگی می کنند - و شکار می کنند. این تعادل شکننده آینده را تغییر میدهد و یک بار برای همیشه تعیین میکند که آیا انسانها قرار است در اوج شکارچیان سیارهای باقی بمانند که اکنون با ترسناکترین موجودات تاریخ مشترک هستند یا خیر.


خلاصه انگلیسی

Four years after Isla Nublar was destroyed, dinosaurs now live—and hunt—alongside humans all over the world. This fragile balance will reshape the future and determine, once and for all, whether human beings are to remain the apex predators on a planet they now share with history’s most fearsome creatures.


این فیلم با نام تجاری Jurassic World Dominion محصول کشور United States,Malta است.به کارگردانی Colin Trevorrow و بازیگرانی چون Chris Pratt,Laura Dern,Bryce Dallas Howard در ژانر ماجراجویی,علمی تخیلی,اکشن در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madame Web

3.9   - IMDB

کاساندرا وب، امدادگر، مجبور به مواجهه با افشاگریهای گذشتهاش، با سه زن جوان که برای آیندهای قدرتمند قرار دارند، رابطه برقرار میکند...اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thundermans Return

5   - IMDB

دوقلوهای فیبی و مکس در حال لذت بردن از سبک زندگی ابرقهرمانی خود هستند، اما زمانی که یک "پسانداز" به اشتباه میافتد، تاندرمنها به Hiddenville بازگردانده میشوند. در حالی که هنک و بارب از بازگشت خود لذت می برند و بیلی و نورا منتظر یک زندگی عادی دبیرستانی هستند، مکس و فیبی مصمم هستند که وضعیت ابرقهرمانی خود را دوباره به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prey

7.1   - IMDB

یک زوج جوان پس از تهدید به مرگ توسط یک باند ستیزه جوی افراطی مجبور به ترک ایستگاه تبلیغی مسیحی خود در صحرای کالاهاری می شوند. پس از سقوط هواپیمای خود، آنها باید برای جان خود با انسان و حیوان مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.