زیرنویس فیلم Jung_E (2023)

نام فارسی فیلم : یونگ_ای (2023)

  • ژانر :   اکشن ماجراجویی درام
  • کارگردان :   Yeon Sang-ho
  • سال انتشار :   2023
  • محصول کشور :   South Korea
  • بازیگران :   Kim Hyun-joo-  Ryu Kyung-Soo

خلاصه فارسی

در یک زمین غیرقابل سکونت قرن بیست و دوم، نتیجه یک جنگ داخلی به شبیه سازی مغز یک سرباز نخبه برای ایجاد یک مزدور روبات بستگی دارد.


خلاصه انگلیسی

On an uninhabitable 22nd-century Earth, the outcome of a civil war hinges on cloning the brain of an elite soldier to create a robot mercenary.


این فیلم با نام تجاری Jung_E محصول کشور South Korea است.به کارگردانی Yeon Sang-ho و بازیگرانی چون Kim Hyun-joo,Ryu Kyung-Soo در ژانر اکشن,ماجراجویی,درام در سال 2023 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lift

5.5   - IMDB

یک خدمه سرقت بین المللی به رهبری سایروس ویتاکر برای بلند کردن 500 میلیون دلار طلا از یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 40000 پایی رقابت می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One

6   - IMDB

مرگ در راه است. بدتر از مرگ: فراموشی. نه فقط برای زمین ما، بلکه برای همه، همه جا، در هر کیهانی! در برابر این نابودی نهایی، مانیتور مرموز بزرگترین تیم ابر قهرمانان را گرد هم آورده است. اما قدرت ترکیبی سوپرمن، واندر وومن، بتمن، فلش، گرین لنترن و صدها ابرقهرمان از چندین زمین حتی برای نجات تمام واقعیت از یک آرماگدون ضد ماده غیرقابل توقف، چه می تواند انجام دهد؟!

زیر‌نویس فارسی فیلم Roadkill

3.4   - IMDB

انتقام سوار بر جاده باز می شود زمانی که یک زن جوان که به تنهایی سفر می کند، با یک دریفت مرتد روبرو می شود و در نهایت برای زندگی خود به مبارزه می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lost Phoenix

5.2   - IMDB

یک فرد مبتلا به فراموشی در سال 2020 از کما بیدار می شود. با دنیا در لبه پرتگاه، و دشمنان قدیمی او را نادیده می گیرند، جستجوی او برای حقیقت ممکن است به قیمت جانش تمام شود.